(februar) Øffe-influenza.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

Moar'en

Så har jeg lige bestilt tid til at få Viktor vaccineret. Jeg har det lidt dårlig med det da den jo ikke er gennem testet, men på den anden side ved jeg at han er i risiko for at blive meget syg og i væreste fald dø af det hvis han skulle blive smittet, vi er blevet rådet til at få ham vaccineret både af vores egen læge og overlægen på skejby. Men puha jeg synes ikke det er rart. Bare lige lidt piverri fra mig.

Knus Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

Misjelle

Moar'en skriver:

Så har jeg lige bestilt tid til at få Viktor vaccineret. Jeg har det lidt dårlig med det da den jo ikke er gennem testet, men på den anden side ved jeg at han er i risiko for at blive meget syg og i væreste fald dø af det hvis han skulle blive smittet, vi er blevet rådet til at få ham vaccineret både af vores egen læge og overlægen på skejby. Men puha jeg synes ikke det er rart. Bare lige lidt piverri fra mig.

Knus Rikke

Det kan jeg sagtens forstå, ville have gjort det samme hvis jeg havde et barn i risiko gruppen.

Så krydser vi for at der ikke er for mange bivirkninger med den, men tror nu du kan være ganske rolig .

Anmeld

5. november 2009

Moar'en

Puha. vores tid til vaccination's tid er lige blevet flyttet, så nu skal jeg ned her kl 14, og jeg har bare så ondt i maven.

Anmeld

5. november 2009

Muffinmus

god tur derned...det er jo overstået på få sek:-)

Men er sørme glad for vores barn også er helt normalt og ikke skal have den...som du selv siger så er den helt ny og det vile jeg også have det underligt med..

Anmeld

5. november 2009

Moar'en

Mange tak, vil lige tilføje at Viktor skam er helt normal, han er bare ikke helt rask

Anmeld

5. november 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Moar'en skriver:

Mange tak, vil lige tilføje at Viktor skam er helt normal, han er bare ikke helt rask

Hvordan gik det med vaccinationen??

Anmeld

5. november 2009

Moar'en

Hvordan gik det med vaccinationen??

Han var bare så dygtig. Han havde fået emla plaster på og det hjalp bare helt vildt. Han mærkede ikke stikket, men pev lige da lægen sprøjtede vaccinen ind. Han var bare så sej. Vi skal ned og have en til om 3 uger.

Nu ligger han og sover og vi håber på der ikke kommer nogen bivirkninger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.