Iskasnerven sætter sig i klemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. april 2021

Anonym trådstarter

Jeg har i tidligere graviditeter haft problemer med iskasnerven har sat sig fast og haft store smerter Dog aldrig så jeg har sygemeldt mig, men humper derud af (jeg er meget imod sygemelding, da jeg ikke synes graviditet er en sygdom). 

Nu er jeg gravid igen og jeg er kun 5+0, dvs kun lige fundet ud af det og ikke noget belastning på min krop

Og i dag har jeg så oplevet at min iskasnerve sat sig fast (dog ikke så voldsomt, som sidst i de andre graviditeter), men det kan vel næppe skyldes den nye graviditet? - For det synes jeg godt nok er voldsomt tidligt allerede af være mærket af det Er det bare et dumt tilfælde? (Har normalt aldrig sådanne smerter)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2021

Jegermoar

Profilbillede for Jegermoar

Tillykke med graviditeten

Jeg synes du skulle overveje at opsøge en kiropraktor som kan hjælpe dig med med den iskiasnerve - den er træls når den bliver afklemt - det er invaliderende. Så kiropraktoren kan hjælpe dig med at få den til at slippe og måske give dig lidt tricks til hvordan du afhjælper/forebygger det.

Pøj pøj

Anmeld Citér

23. april 2021

Naha

Anonym skriver:

Jeg har i tidligere graviditeter haft problemer med iskasnerven har sat sig fast og haft store smerter Dog aldrig så jeg har sygemeldt mig, men humper derud af (jeg er meget imod sygemelding, da jeg ikke synes graviditet er en sygdom). 

Nu er jeg gravid igen og jeg er kun 5+0, dvs kun lige fundet ud af det og ikke noget belastning på min krop

Og i dag har jeg så oplevet at min iskasnerve sat sig fast (dog ikke så voldsomt, som sidst i de andre graviditeter), men det kan vel næppe skyldes den nye graviditet? - For det synes jeg godt nok er voldsomt tidligt allerede af være mærket af det Er det bare et dumt tilfælde? (Har normalt aldrig sådanne smerter)

I min første graviditet blev jeg i uge 7 indlagt med hvad de troede var en blodprop i benet, det viste sig at være iskasnerven som satte sig i klemme. 

Lægen sagde dengang at det oftest sker i graviditeter eller hvis man dufte elite sports.

Vi fik nogen øvelse min daværende kæreste skulle hjælpe med at lave, det hjalp meget 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.