Øm i det ene bryst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. april 2021

Anonym trådstarter

Hej :-) 

Jeg er 10+6 i dag og har haft ømme bryster siden før jeg fandt ud af, at jeg var gravid. Dog synes jeg at mit højre bryst gør specielt ondt, især i min brystvorte. Jeg frygter at der er noget galt? Ved i hvad årsagen kan være og om det er normalt?

Når jeg klemmer på den kommer der lidt væske ud. 
Det skal lige siges at jeg har haft en piercing i den brystvorte, som jeg tog ud for 1 års tid siden. Kan det have noget at sige??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2021

Anonym

Tænker det er helt normalt med væske og/eller ømhed i brysterne. Væsken er det der på sigt bliver til mælk, brysterne forbereder sig også på babys ankomst ☺️

Jeg havde også ømme bryster og væske fra dem begge.

Anmeld Citér

21. april 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hej :-) 

Jeg er 10+6 i dag og har haft ømme bryster siden før jeg fandt ud af, at jeg var gravid. Dog synes jeg at mit højre bryst gør specielt ondt, især i min brystvorte. Jeg frygter at der er noget galt? Ved i hvad årsagen kan være og om det er normalt?

Når jeg klemmer på den kommer der lidt væske ud. 
Det skal lige siges at jeg har haft en piercing i den brystvorte, som jeg tog ud for 1 års tid siden. Kan det have noget at sige??

Sådan har jeg haft det i et års tid. Dog i venstre bryst. Jeg KLM til mammografi og fil at vide det er helt normalt. Specielt når der er hormon forandringer i kroppen. Hos mig skyldes forandringerne at jeg har rundet de 30. Su er gravid og det er jo også hormoner. 

fil at vide mht væske som jeg også fik også var normalt men at man skal lade være at trykke det ud da det bare hør at man producerer mere. 

så i bund lg grund. Ingen bekymring.

Anmeld Citér

21. april 2021

Anonym

Jeg har væske fra mine begge bryster. Det var fra før jeg begyndte at få børn. I flere farver. Alle siger det er normalt. Har været til div undersøgelser.

Dernæst havde jeg i begge graviditer brystbetændelse. Uden feber.

Jeg ville give lægen et kald. Der ingen grund til at gå unødigt rundt om gruble.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.