(februar) Tynd mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

Misjelle

Hej tøser

Min lille guldklump har fået rigtig tynd mave, han var totalt smurt ind i sit eget skidt da han havde siddet og presset og det var ikke bleen der sad forkert .

Har i prøvet det ? Skal jeg ringe til lægen han er jo også forkølet, men har ikke feber. Han er en del pylret men ikke komplet umulig.

Knus Michelle som er ret så bekymret .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

Moar'en

Hvor er det synd for ham. Jeg ville nok ringe til lægen, om ikke andet for at få den uro man selv går med lidt ned. Det er jo højest sandsynligvis bare en virus, men ring til lægen, det ville jeg gøre. Rigtig god bedring til lillemanden.

Anmeld

26. oktober 2009

Diana...

åhh den lille pus, jeg tror nok jeg ville vente og se tiden and inden jeg ringet til lægen. hvis han får riglig med væske tror jeg ikke du skal være bekymret.

God bedring til ham.

Knus

Anmeld

26. oktober 2009

Misjelle

Nå jeg ringede til lægen er jo en pylre mor . Hun sagde selvfølgelig det jeg godt vidste med væske og feber. Hvis det fortsætter over de næste dage vil hun gerne se ham, men synes selvfølgelig vi lige skulle begynde med at se tiden an.

Anmeld

27. oktober 2009

Misjelle

En lille opdatering

Linus havde dårlig mave et par gange i går men slet ikke i samme omfang som om morgenen. tilgengæld fik han feber og var ked det meste af dagen. Her til morgen har han helt normal afføring og feberen er væk. Han hoster rigtig meget og snotter, så det var nok noget forkølelses virus der satte mavsen sådan igang.

Anmeld

27. oktober 2009

Diana...

MisjelleMoar skriver:

En lille opdatering

Linus havde dårlig mave et par gange i går men slet ikke i samme omfang som om morgenen. tilgengæld fik han feber og var ked det meste af dagen. Her til morgen har han helt normal afføring og feberen er væk. Han hoster rigtig meget og snotter, så det var nok noget forkølelses virus der satte mavsen sådan igang.

Nåå stakkels lille manden, men godt han ikke har dårlig mave og feber mere. håber snotten og hosten os snart forsvinder. 

God bedring til ham

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.