Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi skal byde velkommen til denne skønne lille bichon havanais tæve om 2 måneders tid.
men vi savner lidt inspiration til navne. Det skal være korte navne. Max 2 stavelser
Kom med jeres bedste bud.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Til lykke med den kommende familieforøgelse. Hvor er hun sød
Lidt forslag:
Perle, Nuser, Gaia, Opal, Luna, Dina, Safir, Trille, Melba, Alba, Molly, Bella, Bonnie, Daisy, Dolly, Pepsi, Lady, Coco
Hun ligner en Eva
Tommelise skriver: Til lykke med den kommende familieforøgelse. Hvor er hun sød Lidt forslag: Perle, Nuser, Gaia, Opal, Luna, Dina, Safir, Trille, Melba, Alba, Molly, Bella, Bonnie, Daisy, Dolly, Pepsi, Lady, Coco
Mange tak. Vi glæder os også meget t at få hende hjem. Hun skal godt nok bo hos min mor da jeg ikk har mulighed for at lufte om aftenen da sønnike ikk er så gammel endnu til at kunne lægge alene og sove mens vovse luftes.
det var nogle rigtig fine navne. Vi har faktisk haft talt om Molly men det hed vires kar gennem 17 år. Så det kommer lidt for tæt på er vi blevet enige om
merethe skriver: Hun ligner en Eva
Den tror jeg ikke jeg får solgt til min mor.
men kan godt lide ideen med et “menneske-navn” hun er dog mere til hunde navne
Hvor er hun sød, tillykke
Bella, Coco, Macy eller Zoey
BG17 skriver: Hvor er hun sød, tillykke Bella, Coco, Macy eller Zoey
Tak
bella er også på vores liste
Ella eller Magda Tillykke med den
AnoMor skriver: Vi skal byde velkommen til denne skønne lille bichon havanais tæve om 2 måneders tid. men vi savner lidt inspiration til navne. Det skal være korte navne. Max 2 stavelser Kom med jeres bedste bud.
My
Momo
Nicca
Aya
Mille
Milou
Vanja
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Hvor er det nogen gode navne i alle kommer med. Tager gerne mod flere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128