Hej d'damer
Som overskriften lyder, så er jeg gravid i 27. uge med mit andet barn. Jeg har siden teenageårene døjet meget med uren hud, og det blev bestemt ikke bedre af at jeg stoppede på p-piller inden min første graviditet (jeg fik nogle p-piller der hjalp på min urene hud, så den ikke var fuldstændig amok). Min første graviditet gjorde heller intet bedre og det var faktisk først efter fødslen at min hud fik en ordentlig pause og så pænere ud igen.
Derefter gik det ned ad bakke og min hud blev gradvist grimmere igen, på trods af at jeg faktisk startede på de samme p-piller. Nu er jeg gravid med andet barn og min hud har aldrig været pænere. Den slog ikke voldsomt ud efter p-pillestop inden jeg blev gravid og nu har jeg nærmest kun een bums ad gangen, hvis overhovedet en eneste. Jeg håber selvfølgelig det holder stik og føler min hud måske kan klare sig uden de dumme p-piller efter fødslen. Nu er mit spørgsmål om andre har prøvet lign. situation? Jeg læser ofte om kvinder der har pæn hud før graviditet og derefter får mange problemer. Kan det mon også lade sig gøre omvendt? Og hvorfor egentlig?
Anmeld
Citér