Andre der ikke har de store symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. april 2021

Anonym trådstarter

Vi venter os en efternøler. Eller det siger testen ihvertfald. Jeg har under mine sidste to graviditeter aldrig døjet med kvalme eller opkast, og gør det heller ikke rigtigt nu her. Mine bryster føles indimellem lidt spændte. men ellers mærker jeg ikke meget til det. Føler mig heller ikke sådan specielt mere følsom eller overtræt.altså kan tage en mindre lur, men så er det det. Jeg ved godt mine tidligere graviditeter var uden det store. Så på den måde er det ikke så meget anderledes.men det er 12 år siden. Jeg sidst var gravid, og jeg skal først til læge d. 12.maj. synes der er lang tid til. Og jeg kan jo gå og blive helt nervøs for at det ikke er noget alligevel. men har testet to gange positiv, og har brystspændinger og taget 1,5-2 kg på. Så mon ikke den er der. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2021

Jonnaaaa

Profilbillede for Jonnaaaa

Jeg er halvvejs i graviditeten og har absolut ingen gener/symptomer, hverken nu eller tidligere. Det er min første graviditet. 
Så jeg tror vi bare er nogle der er heldigere end andre på det punkt. 

Anmeld Citér

19. april 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Jeg havde heller ikke de store symptomer før midten af 2. Trimester.. Så nyd du det hellere.. Det er for nogle meget normalt.. 

Dog skal du passe lidt på vægten, tænker jeg (hvis jeg må være så fræk at sige det - det er ikke for at være grov eller gøre dig ked af det).. Man bør egentlig ikke tage på i første trimester, hvis man spørger jordemødre..

Men tillykke med baby.. Er du bekymret, kan du altid betale for en tidlig scanning fra uge 6/7 stykker

Anmeld Citér

19. april 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Begge mine graviditeter det eneste symptom jeg havde var ømme brystvorter. Ellers mærket jeg intet igennem hele mine graviditeter. Først de sidste ca 2 uger af graviditet mærket jeg til bækkenløsning. Så stortest ud over positiv test og voksende mave så var der ikke ret meget mere.  Så man er heldig når det gå så nemt.

Anmeld Citér

19. april 2021

Winni1986

Jeg er i dag 12+4 og alle mine symptomer er forsvundet som dug for solen. 

Jeg skal til nakkefoldsskanning om 2 dage, så der bliver vi forhåbentlig bekræftet i, at alt er i orden med lillebror/søster...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.