Hvornår kunne man se i var gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.228 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. april 2021

Anonym trådstarter

Hvornår så i det selv på maven? Hvilken uge var i i? Og hvornår begyndte omverdenen at kunne se den lille baby bump? Og hvornår var den tydeligst (morgen, aften, når i stod op eller lå ned)? Og hvornår kunne i egentlig mærke det hårde på maven? Håber mine spørgsmål giver mening. 

Jeg er 10+4 og indtil videre er jeg bare oppustet �� Jeg er svært overvægtig (BMI på 40) og er spændt på at se hvordan min mave kommer til at se ud. Og hvornår man begynder at kunne se det. 

Der må meget gerne postes billeder af de gravide maver, hvis nogen har lyst til det!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Jeg har et BMI på 38, og er i uge 32+2 i dag.. Ikke alle kan se det endnu.. Kommer an på, hvilket tøj jeg har på osv.. Men kan også stadig passe mit almindelige tøj .. 

I sidste graviditet lignede jeg en højgravid i uge 6, og folk troede seriøst, at jeg ventede trillinger i uge 16 .. 

Anmeld Citér

19. april 2021

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Jeg har et BMI på 38, og er i uge 32+2 i dag.. Ikke alle kan se det endnu.. Kommer an på, hvilket tøj jeg har på osv.. Men kan også stadig passe mit almindelige tøj .. 

I sidste graviditet lignede jeg en højgravid i uge 6, og folk troede seriøst, at jeg ventede trillinger i uge 16 .. 

Okay, det lyder godt nok vildt! Har læst mange steder at i 2. Graviditet bliver man større

Jeg er spændt på hvordan jeg kommer til at se ud. Er bange for at jeg bliver stor, det blev min søster med begge hendes.. 

Anmeld Citér

19. april 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Okay, det lyder godt nok vildt! Har læst mange steder at i 2. Graviditet bliver man større

Jeg er spændt på hvordan jeg kommer til at se ud. Er bange for at jeg bliver stor, det blev min søster med begge hendes.. 

Ja jeg havde frygtet at blive større den her gang, men det er jeg heldigvis ikke.. Synes at det er super fedt, at jeg stadig kan passe mit tøj ..

Ja forstår jeg godt, men du kan ikke måle ud fra din søsters graviditeter

Anmeld Citér

19. april 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hvornår så i det selv på maven? Hvilken uge var i i? Og hvornår begyndte omverdenen at kunne se den lille baby bump? Og hvornår var den tydeligst (morgen, aften, når i stod op eller lå ned)? Og hvornår kunne i egentlig mærke det hårde på maven? Håber mine spørgsmål giver mening. 

Jeg er 10+4 og indtil videre er jeg bare oppustet �� Jeg er svært overvægtig (BMI på 40) og er spændt på at se hvordan min mave kommer til at se ud. Og hvornår man begynder at kunne se det. 

Der må meget gerne postes billeder af de gravide maver, hvis nogen har lyst til det!

Jeg var 29 uger henne på billedet. 3. graviditet og BMI på 38.

Jeg var omkring 15-20 uger henne, da det var tydligt, men der afhang også af, hvordan jeg havde klædt mig. 

Alle mine graviditeter har siddet rimelig meget midt på maven. Jeg er heller ikke så høj. 

Min overvægt() sidder primært på røv og lår, hvis man kan sige det.

Jeg var også MEGA oppustet i starten og kunne slet ikke trække maven ind.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. april 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Første graviditet kunne jeg selv se det da jeg var ca 14-15 uger henne og det var når jeg lå ned. Andre kunne se det da jeg ca var 18-19 uger henne, men har jeg alt for stor trøje så vil det være lidt svært at se

andet graviditet kunne jeg se det ca 12-13 uger henne og kun når jeg lå ned. . Og andre kunne se det ca 17-18 uger henne. 

Anmeld Citér

19. april 2021

Winni1986

Jeg er gravid med mit andet barn og min chef kunne se at jeg var gravid, da jeg var i 8. uge.

Jeg er normalt slank og jeg synes, at jeg har fået meget hurtigt mave på i min 2. graviditet i forhold til den 1.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.