December21baby skriver:
Jeg er formentlig 4+5-6 i dag. Da jeg var på toilettet i eftermiddag var der lidt frisk blod på papiret. Hvis jeg holder papir “op” kommer der lidt blod på. Det “løber” ikke og jeg har haft bind på siden og der er meget lidt i mindre en en 1 krone.
Jeg er selvfølgelig meget bekymret.
men også bekymret for graviditet uden for livmoderen - det har jeg prøvet for mange år siden, så jeg har kun en æggeleder.
Kan jeg blive scannet allerede nu? Vil en blodprøve kunne hjælpe? Hvad ville I gøre?
nogen der har prøvet at bløde lidt uden det bliver til mere?
Jeg søger alle historier.
Jeg har et barn på 11 og en lille engel jeg fødte halvvejs i 2019. Jeg har 4 tidlige SA og en GUL bag mig.
Ved min graviditeter har jeg ikke blødt overhovedet.
Ved mine SA er jeg bare begyndt at bløde “rigtigt”. Ved min GUL blødte jeg slet ikke, den blev fundet på en scanning.
Så det her er en ny situation.
anyone
Jeg ville ikke gøre noget som helst. Det er helt normalt. 
jeg blødte friskt blod 2 gange i starten af min graviditet. Og har fået en skøn dreng ud af det alligevel
men forstår udemærket din bekymring. Det er ikke sjovt at se blod som gravid. Man får straks de værste tanker. Men en scanning kan ikke hjælpe dig nu. Det er alt for tidligt. Så man kan højst sandsynligt ikk se noget alligevel. Og en blodprøve vil bare bekræfte at du er gravid. Ikke om du er ved at aborterer, om det er uden for livmoderen eller andet.
det eneste du kan gøre er at tænkenpositive tanker også en tryghedsscanning når du er forbi uge 6. Så der også større chance for at se hjerteblink. Selvom det stadig ikke er en sikkerhed. Så kan det bestemt være en tryghed med din bagage.
dybe indåndinger pg ro i sindet. Og så tillykke med graviditeten 
Anmeld
Citér