Fysiske butikker med ventetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.401 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. april 2021

Anonym trådstarter

Jeg kommer nok ikke udenom snart at få brug for noget ventetøj eller som minimum et par bukser. Problemet er at jeg generelt har svært ved at købe tøj på nettet, da mine mål er lidt skæve fx er jeg ret lav. Jeg synes ikke graviditeten har gjort det nemmere at vurdere hvad jeg kan passe eller hvad jeg skal gå efter. Indtil videre har jeg været i hm, pieces, Bilka og babysam i håb om at de solgte ventetøj i deres fysiske butikker, men uden held. kender i fysiske butikker der sælger ventetøj? Det ville være rigtig rart at have prøvet bare et enkelt sæt ventebukser før jeg prøver at bestille noget tilfældigt på nettet  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2021

Anonym

Har du prøvet H&M? Jeg var ret glad for deres og jeg er heller ikke specielt høj (160 cm). 

Anmeld Citér

18. april 2021

Anonym trådstarter

H&M var faktisk dem jeg mest satte min lid til. Desværre kunne jeg ikke finde noget ventetøj i den fysiske butik (til trods for at det er en ret stor butik) men når butikscenterne åbner igen kan det være jeg har bedre held der. 

Anmeld Citér

18. april 2021

nemisis

Profilbillede for nemisis

Jeg har prøvet ventetøj i både Bilka og hogm, så de burde have dem i de fysiske butikker.

Men det er ofte svært at finde, så det er en god ide at spørge i butikken.

Anmeld Citér

18. april 2021

PP93

Anonym skriver:

H&M var faktisk dem jeg mest satte min lid til. Desværre kunne jeg ikke finde noget ventetøj i den fysiske butik (til trods for at det er en ret stor butik) men når butikscenterne åbner igen kan det være jeg har bedre held der. 

Ja, det er desværre ikke alle H&M butikker der har. Nu ved jeg ikke hvor du er fra i landet, men I nogle Name it butikker har de også ventetøj. Jeg ved at Name it i Bruuns Galleri i Århus har ventetøj (ved godt de første åbner i den kommende uge)

Anmeld Citér

18. april 2021

1518

På H&Ms hjemmeside kan du, når du går ind og søger butikker, se hvilke kollektioner, hver butik fører. Du skal kigge efter H&M Mama.

Anmeld Citér

18. april 2021

Anonym trådstarter

1518 skriver:

På H&Ms hjemmeside kan du, når du går ind og søger butikker, se hvilke kollektioner, hver butik fører. Du skal kigge efter H&M Mama.

Mange tak! Det er et super godt tip, det anede jeg ikke at man kunne :-) 

Anmeld Citér

18. april 2021

Anonym trådstarter

nemisis skriver:

Jeg har prøvet ventetøj i både Bilka og hogm, så de burde have dem i de fysiske butikker.

Men det er ofte svært at finde, så det er en god ide at spørge i butikken.

Nej hvor er det godt at høre at der måske alligevel er en change, så må jeg nok bare bide graviditets-generthed i mig og spørge personalet  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.