Sommerferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.252 visninger
24 svar
20 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. april 2021

321

Profilbillede for 321

Hej

hvad har I af planer til sommerferien ? 
Overvejer lidt noget med at cykle rundt i Danmark. Har ikke helt besluttet os endnu. Det afhænger lidt af vejret også 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2021

Mom

Profilbillede for Mom
321 skriver:

Hej

Overvejer lidt noget med at cykle rundt i Danmark. Har ikke helt besluttet os endnu. Det afhænger lidt af vejret også 

Vi har ingen planer i år, andet end være hjemme og tage nogen dagsture, og måske et weekend ophold.

Mine svigerforældre skal flytte, og min mor er på hospice, så det giver lidt sig selv, at vi i år ikke kan have de vilde planer.

Desuden bliver vore store søn student , så det skal fejres til sommer!

Anmeld Citér

16. april 2021

Anonym

Vi skal til Danmark, bor i udlandet, i et par uger når det er for varmt her. Være sammen med bedsteforældre. Så skal vi en uge til Norge i sommerhus, hvis der ikke er restriktioner. Jeg tror vi tager en uge til Sardinien i juni, men det afhænger igen af restriktioner.

Anmeld Citér

16. april 2021

Tip!

Profilbillede for Tip!
Marcus og Alfred??

Vi skal på camping, stå på paddleboard, en tur til Sønderborg og besøge familie. 
Derudover skal vi på et par weekend ture i sommerhus på hhv Læsø og ved Ribe. 
Vi har en udlandsferie til gode af mine forældre, men syns det er vigtigt at støtte det lokale og få gang i hjulene igang igen herhjemme. 

Der findes intet bedre end min familie 

Anmeld Citér

16. april 2021

Anonym

En tur i badeland/feriecenter i en uges tid, en MASSE strandturer og så står den på fødsel af lillebrøster og afslapning

Måske en tur til Sverige og rundt i DK for at besøge familie

Anmeld Citér

16. april 2021

Anonym

På camping i Tyskland, hvis restriktionerne tillader det. Ellers, så nyder vi ferien hjemme i vores have

Anmeld Citér

16. april 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
nu Mor til 2 prinsesser :)

Vi skal en uge i sommerhus her bare i Danmark, med svigerforældre. Og ellers strand ture og bare hygge og afslapning.

Anmeld Citér

16. april 2021

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
321 skriver:

Hej

Jeg har ikke lagt faste planer i år pga corona og alle de mange restriktioner. 

men håber der er mulighed for en overnatning i Knuthenborg Safaripark med sønnen og måske en forlænget weekend til Lalandia. 

og ellers skal den bare stå på hygge på legeplads, zoologisk have, gå/cykelture osv. 

Anmeld Citér

16. april 2021

PP93

Profilbillede for PP93

Vi har ikke rigtigt nogle planer. Vi skal besøge de to hold bedsteforældre på camping, og hos det ene hold skal vi overnatte et par dage. Ellers skal den stå på lidt husrenovering, da vi skal have gjort næste børneværelse klar  

Også tror jeg vi skal se nogle af vores venner, som vi ikke har set i over et år  

Anmeld Citér

16. april 2021

Anonym

Vi skal pakke og sælge ud, da vi flytter til udlandet i august og kun kan have det mest nødvendige med os. 

Så ingen penge til anden ferie - udover nogle dagture her og der. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.