Svært

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. april 2021

meza

Hej  

Jeg synes perioden fra ægløsning til potentiel menstruation er enorm svær at være i... alt det håb! Og det hjælper ikke at min menstruation lige nu er 10 dage forsinket. Hver dag er jeg sådan  Hvorfor bløder jeg ikke. 

Jeg har taget flere tests, alle negative. 

Jeg ved godt i ikke kan svare på det, men nu spørger jeg alligevel  Tror i stadig jeg kan være gravid, trods negative tests? Det føles meget ambivalent at blive ved med at håbe. På den ene side vildt spændene, men på den anden side potentielt meget sårende.

mvh

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2021

AnoMor

meza skriver:

Hej  

Jeg synes perioden fra ægløsning til potentiel menstruation er enorm svær at være i... alt det håb! Og det hjælper ikke at min menstruation lige nu er 10 dage forsinket. Hver dag er jeg sådan  Hvorfor bløder jeg ikke. 

Jeg har taget flere tests, alle negative. 

Jeg ved godt i ikke kan svare på det, men nu spørger jeg alligevel  Tror i stadig jeg kan være gravid, trods negative tests? Det føles meget ambivalent at blive ved med at håbe. På den ene side vildt spændene, men på den anden side potentielt meget sårende.

mvh

Ja det vil jeg mene eftersom jeg selv gik 10 dage over tid før jeg fik en ultra svag positiv test.

men menstruation kan også udeblive ved at man spekulerer hele tiden. Det stresser kroppen. 

Anmeld Citér

16. april 2021

BabyIgen2022

Det er jo en mulighed. Andre muligheder er, at du overtænker, at du er stresset, eller at du ikke har haft ægløsning denne måned. At du har haft en tidlig bio og den lige skal slippe...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.