Hvad er det på min datters fødder ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.582 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. april 2021

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder, så skulle jeg til at smøre min datter på syv års fødder ind i creme efter bad, da jeg så de her mærkelige pletter/huller i hendes hæle og under forreste del af foden. 

Nogen der ved hvad det er ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2021

Naha

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder, så skulle jeg til at smøre min datter på syv års fødder ind i creme efter bad, da jeg så de her mærkelige pletter/huller i hendes hæle og under forreste del af foden. 

Er det ikke bare huden som skifter? Min datter her det også på sine fødder, vi har hele tiden tænkt det er fordi man hele tiden skifter hud

Anmeld Citér

15. april 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Det er bare død hud.. Som den anden skriver, så skifter huden jo, og det sker nogle gange på den måde 

Anmeld Citér

15. april 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Der intet at bekymre sig om det er bare løst hud.

Anmeld Citér

15. april 2021

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar.

Anmeld Citér

15. april 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Anonym skriver:

Jeg har haft hvad der ligner det der hele mit voksenliv, troede også bare at det var løs hud der skiftede. 

Men jeg var ved fodterapeut for nylig, og hun sagde at det faktisk er en form for svamp. Jeg købte noget naturmiddel med og sprøjtede på morgen og aften 1 mdr, og nu er det væk  

Anmeld Citér

13. juni 2023

KruseLydia

Lambi90 skriver:

Jeg har haft hvad der ligner det der hele mit voksenliv, troede også bare at det var løs hud der skiftede. 

Men jeg var ved fodterapeut for nylig, og hun sagde at det faktisk er en form for svamp. Jeg købte noget naturmiddel med og sprøjtede på morgen og aften 1 mdr, og nu er det væk  

Hvad hed det produkt du købte? ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.