Hvor køber i tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2021

AnoMor

Love Angel skriver:

Nu har jeg 2 piger.

Og synes alligvelet at der er for lidt udvalg.  

Ja okay.  Synes dog udvalget til piger er bedre end til drenge. 

jeg var i Føtex idag for at kigge efter langærmede t-shirts til ham. Der var 1 enkelt med en baby frø på. Den havde været fin hvis han var 2-3 år. Meeen ikk til en 6 årig. resten var sweatshirts eller korte t-shirts.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
AnoMor skriver:

jeg var i Føtex idag for at kigge efter langærmede t-shirts til ham. Der var 1 enkelt med en baby frø på. Den havde været fin hvis han var 2-3 år. Meeen ikk til en 6 årig. resten var sweatshirts eller korte t-shirts.

Hehe det var da sjovt, jeg synes stik modsat, synes der er mere til drenge end piger.  

Jeg kigget for kort tid siden i Føtex efter nogle langærmet trøjer til både min 2 årig pige og 6 årig pige. Til hende på 2 kunne jeg hverken finde langærmet trøjer eller strømmebukser (jo kun en langærmet tøje som passet hende.  Og til hende på 6 var der ikke et eneste trøje eller bukser.

Anmeld Citér

15. april 2021

Love Angel

Mor til 4
AnoMor skriver:

Så jeg måtte bestille det hele på nettet  ved H&M 

Anmeld Citér

15. april 2021

AnoMor

Love Angel skriver:

Hehe det var da sjovt, jeg synes stik modsat, synes der er mere til drenge end piger.  

Jeg kigget for kort tid siden i Føtex efter nogle langærmet trøjer til både min 2 årig pige og 6 årig pige. Til hende på 2 kunne jeg hverken finde langærmet trøjer eller strømmebukser (jo kun en langærmet tøje som passet hende.  Og til hende på 6 var der ikke et eneste trøje eller bukser.

Ja det var da egentlig sjovt. Man skulle da Teo udvalget var det samme i de forskellige Føtex  

jeg har kigget på h&m hjemmeside men der er der heller ikk rigtig nogen andet end ensfarvede og stribede. Og det gider han ikke have på. så håber de holder åbningen den 21. Også på jeg i centret

Anmeld Citér

15. april 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Jeg køber meget fra next (billigt og meget bedre kvalitet end h&m som jeg synes let bliver skævt og forvasket med det samme).

Så køber jeg meget name it og pomp deluxe

Anmeld Citér

15. april 2021

AnoMor

Fortvivlet skriver:

Jeg køber meget fra next (billigt og meget bedre kvalitet end h&m som jeg synes let bliver skævt og forvasket med det samme).

Så køber jeg meget name it og pomp deluxe

Next. Er det også en hjemmeside ? 

oplever ikke det med skævhed og forvasket med h&m’s tøj. Men der er jo lukket lige pt. Men vil da tjekke next ud 

Anmeld Citér

15. april 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Next. Er det også en hjemmeside ? 

oplever ikke det med skævhed og forvasket med h&m’s tøj. Men der er jo lukket lige pt. Men vil da tjekke next ud 

Next.co.uk

Anmeld Citér

15. april 2021

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
AnoMor skriver:

Hvor køber i tøj til jeres unger nu når butikkerne har lukket. ? 

Sønnen mangler langærmede t-shirts nu når foråret er begyndt at titte frem. 

normalt køber jeg bare i Føtex. Men synes dæleme deres udvalg er sløjt i år. Og går ikke ind for brugt i den alder (6 år) da jeg oftest synes det er meget slidt plus det er primært mærketøj der sælges synes jeg som jeg ikke er tilhænger af. 

har i nogle gode hjemmesider til okay priser i kan anbefale ?

Køber lidt forskellig steder fra 

h&m

kidsworld

heaven4kids

krymmel

trendy børnetøj

smartkids

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld Citér

16. april 2021

Tinstin

Kids-world.dk Det er mit favoritsted - der er både de lækre mærker og også lidt mere billigt. De har også mange tilbud og lynhurtig levering.
Så er jeg også glad for luksusbaby og gladerollinger - men det er mest mærker, selvom man dog også kan få lidt billigt. Jeg skal f.eks. have nyt termotøj nu her og der er et sæt til 249 kr. fra CeLaVi på luksusbaby.

H&M er jeg nu også ret glade for, men man ved aldrig, hvor lang tid de er om at levere og nogle gange varierer størrelserne meget.

Så er der jo også Kvickly, de har mærket Friends. Der er nogle gange noget, der er sødt (men det er også lidt kedeligt). Bilkas tøj er desværre slet ikke min stil

Anmeld Citér

16. april 2021

Love Angel

Mor til 4
AnoMor skriver:

Ja det var da egentlig sjovt. Man skulle da Teo udvalget var det samme i de forskellige Føtex  

jeg har kigget på h&m hjemmeside men der er der heller ikk rigtig nogen andet end ensfarvede og stribede. Og det gider han ikke have på. så håber de holder åbningen den 21. Også på jeg i centret

Ja det skulle man tro 

Jeg kunne sådan set godt finde noget i H&M hjemmeside som var pænt men kunne ikke finde strømpebukser til den mindste, der var slet ikke noget i hendes str, så opgav og begyndte at give hende strømer på og det godt nok det bliver efterhånden varmere ude

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.