I tvivl om mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. april 2021

Anonym trådstarter

Hej allesammen, jeg ved egenligt ikke om det her er et mærkeligt spørgsmål, men jeg er simpelthen så i tvivl..

Jeg er i starten af min graviditet, og maven bliver lidt større. Jeg må faktisk ærligt indrømme, at jeg ikke ved, om jeg er oppustet eller om jeg simpelthen bare har taget på... Det kan i selvfølgelig ikke vurderer, men hvordan var jeres oppustede maver i jeres graviditet? F.eks når i sad ned, kom der så noget deller eller var den helt rund som en ellers gravid mave uden deller? Jeg ved ikke om min forklaring giver mening, men ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2021

Emiliaa92

Jeg har været mega oppustet siden start, lige indtil at baby er begyndt at fylde

Anmeld Citér

14. april 2021

Anonym

Jeg er i 19. Uge nu og har allerede en ret stor mave, og den ser "hård" ud når jeg står op. Men når jeg sidder ned er det bare en blød mave, ikke en rund kugle. I den tidlige graviditet kan man føle sig tung, oppustet og tykkere - og er man helt helt i starten kan man jo intet se. Så måske har du taget på, men det er nok mest sandsynligt at det er en kombination af oppustethed, hormoner og måske lidt ekstra vægt

Anmeld Citér

14. april 2021

Charl90

Det er helt normalt at blive oppustet i starten

Anmeld Citér

14. april 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

At være Oppustet tidlig i graviditet er meget normalt, det skal du ikke bekymre dig for. Hvor langt er du henne i din graviditet?

Anmeld Citér

14. april 2021

Anonym

Jeg har lige fået foretaget en abort i går i uge 9. Min mave så sådan her ud. (2. Gangs gravid)

Når jeg stod op og sad ned. 

lægerne sagde jeg ikke bare var oppustet men at livmoderen var vokset meget hurtigt. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

15. april 2021

Baby.mamma

Oppustet uden deller, men det havde jeg heller ikke i forvejen

Anmeld Citér

16. april 2021

PP93

Min mave ligner din mave, og jeg er 11+1 + andengangs  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.