Tjekke kærestens xér ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.032 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. april 2021

Anonym trådstarter

Åh ha altså. Jeg er normalt ikke den jaloux type, men jeg skal åbenbart spørge lidt ind til min kærestes xér, og han er jo sød at svare- hvorfor spørger jeg også ind til det, når det gør mig halvdårlig og skidt til mode. DET ER ÅNDSVAGT.

Jeg søger nok lidt, om andre er i samme båd som jeg, og hvad man kan gøre, for at lade være.

Jeg har det nemlig med at tjekke ind på deres sociale medier engang imellem, og det er jo dumt. 

Jeg har været sammen med min kæreste i knab og nap 2 år. Det er hhv 7 og 12 år siden, han var sammen med dem her, og alligevel kan jeg ikke lade være med lige og skulle ind og lure. Den ene er stadig en god veninde, som for mig også er underligt, da jeg altid har ment, at en x er en x, men det lader jeg være plads til, da de har så meget historie sammen. 

En ting er, at han har haft sex med andre, det er hvad det er, men det med at vide, at en pige i den og den by, har han været forelsket i, haft forhold til og været ked af bruddet med, åh det gør altså noget i mig. Jeg er sikker på, det ikke er "helt normalt" overhoved at gå op i det her, men jeg håber og tror, at jeg heller ikke er alene om det, og kan gøre noget ved det.

Min kæreste ved ikke, at jeg "tjekker dem ud", så vi har ingen dialog omkring det, intet drama what so ever. Og som menneske er man jo også nysgerrig, og klikker ind på alt og alle mulige, men mit problem her er, at det er hans xér og at jeg faktisk ikke får det godt ved at kigge på dem, selv om at de er kommet videre med deres liv med mand, bryllup og børn.

Help a girl out, som godt ved, det er totalt dumt, men ønsker et par pæne og konstruktive svar på vejen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2021

Kontrast

Jeg ville prøve at flytte mit fokus. Altså tage mig selv i det, når jeg er på vej ind på deres sider og så gøre noget andet. Læse en artikel, se en serie, bare tænke på noget andet. Jeg tænker, at det er helt naturligt, at du er nysgerrig, men omvendt tænker jeg, at du er så heldig, at der ikke er noget drama. Der er ingen følelser i klemme, ingen kontakt (med andre end hende, der er blevet en veninde), så du har ingen grund til bekymring. Din kæreste elsker dig og er sammen med dig nu, og det er det, der betyder noget. 

Anmeld Citér

14. april 2021

Hamse88

Jeg synes du skal blokere dem, så du ikke frister dig selv til at stalke dem.

Jeg ville være bange for at det ville påvirke jeres forhold hvis du fortsætter

Anmeld Citér

14. april 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Tænker det kommer med tiden

Jeg tjekkede også min kæreste x'er /sex partnere ud i starten af vores forhold. Nu har vi været sammen i 7 år, og det er for længst stoppet helt naturligt

Dog må jeg indrømme jeg også har det stramt med at vide at vi bor i samme by med en tidligere sexpartner (lille by). Men det er kun når han siger at han tilfældigt så hende i Netto osv. Ellers tænker jeg ikke over det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.