Åh ha altså. Jeg er normalt ikke den jaloux type, men jeg skal åbenbart spørge lidt ind til min kærestes xér, og han er jo sød at svare- hvorfor spørger jeg også ind til det, når det gør mig halvdårlig og skidt til mode. DET ER ÅNDSVAGT.
Jeg søger nok lidt, om andre er i samme båd som jeg, og hvad man kan gøre, for at lade være.
Jeg har det nemlig med at tjekke ind på deres sociale medier engang imellem, og det er jo dumt.
Jeg har været sammen med min kæreste i knab og nap 2 år. Det er hhv 7 og 12 år siden, han var sammen med dem her, og alligevel kan jeg ikke lade være med lige og skulle ind og lure. Den ene er stadig en god veninde, som for mig også er underligt, da jeg altid har ment, at en x er en x, men det lader jeg være plads til, da de har så meget historie sammen.
En ting er, at han har haft sex med andre, det er hvad det er, men det med at vide, at en pige i den og den by, har han været forelsket i, haft forhold til og været ked af bruddet med, åh det gør altså noget i mig. Jeg er sikker på, det ikke er "helt normalt" overhoved at gå op i det her, men jeg håber og tror, at jeg heller ikke er alene om det, og kan gøre noget ved det.
Min kæreste ved ikke, at jeg "tjekker dem ud", så vi har ingen dialog omkring det, intet drama what so ever. Og som menneske er man jo også nysgerrig, og klikker ind på alt og alle mulige, men mit problem her er, at det er hans xér og at jeg faktisk ikke får det godt ved at kigge på dem, selv om at de er kommet videre med deres liv med mand, bryllup og børn.
Help a girl out, som godt ved, det er totalt dumt, men ønsker et par pæne og konstruktive svar på vejen