Anonym skriver:
Hej. Er ny herinde. Men ikke ligefrem ny mor. Jeg har allerede to børn på 13 og 11. Og præcis d. 26/2 blev min mand og jeg enige om at vi lige skulle forsøge om ikke vi kunne få en lille efternøler. Og så gik det da pludselig stærkt. Sidste mens d. 3/3. Og første positive test d. 1/4.
Jeg har lige som med de to første ingen rigtige graviditetsgener. Slet ingen kvalme eller opkast eller andet. Det eneste er mit humør der er lidt træls. Men ellers har jeg det fint. Det er mærkeligt at være gravid igen efter så lang tid, og også uvirkeligt når man nu ikke kan mærke det rigtigt. Familien ved det endnu ikke. Og har så meget lyst til at fortælle det. Skal ikke til læge før midt i maj.
Andre herinde der pludselig har bestemt sig for en efternøler?
Vi har en pige på 14 år, vi besluttede os tidligt for at hun skulle have en lillebror eller søster, vi kæmpede i 12 år og intet skete.
I marts 2019 blev vi enige om at opgive og jeg skulle starte på p piller for at få lidt styr på min meget uregelmæssige mens.
Min mens kom aldrig og jeg tænkte ikke videre over det, men den 9 maj havde jeg haft kvalme i 3 dage og blev enig med mig selv om at teste, HVIS nu der var noget og dælme om den ikke var positiv. 
Vi valgte ikke selv, men lillesøster bestemte sig for at hun ville være her.
Hun er nu 15 måneder og hun knuselsker sin storesøster.
Anmeld
Citér