Intet svar efter 23 timer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.798 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. april 2021

Anonym trådstarter

Jeg sidder nu på 23. time og venter på svar fra en sælger på DBA som jeg skrev til i går med nogle spørgsmål til  en vare vedkommende havde til salg og har endnu inden svar fået jeg har fuld forståelse for at folk med børn kan have travlt mit spørgsmål til jer er kan jeg tillade mig at kigge videre  eller bør jeg gik sælger mere tid og hvor meget??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Haha du kigger da bare videre.. Du er da slet ikke forpligtet til noget som helst.. 

Når jeg skal købe noget på nettet, så kontakter jeg gerne flere på én gang, og kan sagtens have forhandler i gang med flere

Anmeld Citér

13. april 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg sidder nu på 23. time og venter på svar fra en sælger på DBA som jeg skrev til i går med nogle spørgsmål til  en vare vedkommende havde til salg og har endnu inden svar fået jeg har fuld forståelse for at folk med børn kan have travlt mit spørgsmål til jer er kan jeg tillade mig at kigge videre  eller bør jeg gik sælger mere tid og hvor meget??

Selvfølgelig skal du ikke bare sidde og vente på at sælgeren svarer.. 

Så kig du bare videre, så kan det være at sælgeren lige pludselig dukker op. 

Anmeld Citér

13. april 2021

Anonym

Kig bare videre. Jeg sælger selv en del på DBA og nogle gange så har købere fundet noget andet, selv efter at vi har aftalt afhentning. Det er irriterende, men altså, sådan er gamet. Og når de er nærmest et døgn om at svare, så lyder det til at kunne blive omstændigt at få en handel på plads.

Det jeg synes er helt No go er de købere der bare ikke dukker op som aftalt, der kan man i det mindste melde afbud. Nå ja, og dem der begynder at prutte om prisen når de kommer, det vil jeg gerne have klaret forinden og afviser konsekvent

Anmeld Citér

13. april 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Er du seriøst?

Der er mange der ikke svare (jeg selv kan også glemme det).

Hvis du er meget interesseret, spørg igen og kig videre (jeg kan sagtens skrive på flere ting på en gang). Gør hvad du vil

Anmeld Citér

13. april 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Ja hvad venter du på? Der kan være mange grunde til at sælger ikke svarer. Jeg har nogle gange sat noget til salg som der er vildt mange der skriver på med det samme. Så mange at man bare ikke kan overskue at skrive til alle at den er reserveret. 

Men jeg synes det er god stil hvis sælger vender tilbage og du har fundet noget andet, at du lige skriver at du ikke er interesseret alligevel

Anmeld Citér

14. april 2021

Anonym trådstarter

Sælge har stadig ikke svært og gider ikke at skrive og spøger om de sammen ting  for det burde ikke være nødvendigt og  man må ikke værre særlig  interesseret i at få solgt sine  ting efter så mange timer og derfor har jeg beslutte mig for at kigge vide skal selvføre nok svar Velkommen hvis det er solen en dag skulle få lyst til at svare på min spørgsmål til den var som den gode person jeg er

Anmeld Citér

14. april 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet
Anonym skriver:

Sælge har stadig ikke svært og gider ikke at skrive og spøger om de sammen ting  for det burde ikke være nødvendigt og  man må ikke værre særlig  interesseret i at få solgt sine  ting efter så mange timer og derfor har jeg beslutte mig for at kigge vide skal selvføre nok svar Velkommen hvis det er solen en dag skulle få lyst til at svare på min spørgsmål til den var som den gode person jeg er

Det er selvfølgelig helt fair 

Jeg kan dog god opleve at folk skriver på et inderligt tidspunkt (fx sent om aftenen, hvor jeg sover og jeg så ikke har tid til at svare om morgnenen - så kan jeg altså godt glemme det)

Det samme hvis jeg ser det i løbet af dagen, men ikke kan svare lige i samme øjeblik, så glemmer jeg det også igen, man har jo andre ting i livet

Så helt fair, men det behøver nu ikke være fordi sælger ikke ønsker at sælge , men blot har andre ting at se til

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.