Minipillestop erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. april 2021

Anonym trådstarter

Hej mødre/ kommende mødre.

Vi vil til at igang med pb2. Jeg stoppede på minipiller for 3 uger siden. Jeg har været på dem i et år og haft lidt uregelmæssige blødninger. Det startede med at jeg ingen mens havde i 4 mdr. Derefter har min periode været på mellem 33-54 dage imellem blødningerne. Sidst jeg havde den var d. 10 marts. Er der andre der har måtte vente på sin mens efter minipillestop? Før jeg var på dem var den der regelmæssigt med 29 dage imellem mener jeg. Burde min krop ikke finde hurtigt tilbage når man stopper på lavdosis minipiller?  (Er ikke gravid, det er testet) Første gang vi gik igang var jeg på p-piller og havde regelmæssig mens med det samme og der gik 1,5 måned efter stop med piller til der var gevinst(h*n er 2 år nu) 

Hvor længe gik der fra minipillestop til i fik menstruation? Bonus: hvor længe gik der fra i stoppede på minipiller til i var gravide?

Tak for at læse med!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Anonym skriver:

Hej mødre/ kommende mødre.

Vi vil til at igang med pb2. Jeg stoppede på minipiller for 3 uger siden. Jeg har været på dem i et år og haft lidt uregelmæssige blødninger. Det startede med at jeg ingen mens havde i 4 mdr. Derefter har min periode været på mellem 33-54 dage imellem blødningerne. Sidst jeg havde den var d. 10 marts. Er der andre der har måtte vente på sin mens efter minipillestop? Før jeg var på dem var den der regelmæssigt med 29 dage imellem mener jeg. Burde min krop ikke finde hurtigt tilbage når man stopper på lavdosis minipiller?  (Er ikke gravid, det er testet) Første gang vi gik igang var jeg på p-piller og havde regelmæssig mens med det samme og der gik 1,5 måned efter stop med piller til der var gevinst(h*n er 2 år nu) 

Hvor længe gik der fra minipillestop til i fik menstruation? Bonus: hvor længe gik der fra i stoppede på minipiller til i var gravide?

Tak for at læse med!

Jeg stoppede på minipiller omkring oktober, den første gang gik der 47 dage fra pillestop til mens, og jeg ved ikke lige hvor længe der var gået siden blødning på pillerne. Næste gang gik der 26 dage, og siden har den været ret stabil på ml 34-37 dage. 

Held og lykke

Anmeld Citér

13. april 2021

Anonym trådstarter

Lambi90 skriver:

Jeg stoppede på minipiller omkring oktober, den første gang gik der 47 dage fra pillestop til mens, og jeg ved ikke lige hvor længe der var gået siden blødning på pillerne. Næste gang gik der 26 dage, og siden har den været ret stabil på ml 34-37 dage. 

Held og lykke

Det lyder godt. Jeg krydser for at min også bliver stabil 

Har I fået gevinst endnu? 

Anmeld Citér

13. april 2021

ccma

Profilbillede for ccma

Jeg stoppede på minipiller marts 2020, efter ca. 30 dage kom min mens og blev gravid i november 2020. 

Anmeld Citér

13. april 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Anonym skriver:

Det lyder godt. Jeg krydser for at min også bliver stabil 

Har I fået gevinst endnu? 

det håber jeg også - det tror jeg nu også nok at den skal blive

Jamen lige nu har jeg faktisk lige gang i at finde ud af hvad det er for skyggestreg jeg har fået på en test. Svaret kommer torsdag

men vi har ikke rigtigt prøvet - men heller ikke undgået

Anmeld Citér

14. april 2021

Anonym trådstarter

ccma skriver:

Jeg stoppede på minipiller marts 2020, efter ca. 30 dage kom min mens og blev gravid i november 2020. 

Tak for at dele! Og stort tillykke med bebs  i maven

Anmeld Citér

14. april 2021

Anonym trådstarter

Lambi90 skriver:

det håber jeg også - det tror jeg nu også nok at den skal blive

Jamen lige nu har jeg faktisk lige gang i at finde ud af hvad det er for skyggestreg jeg har fået på en test. Svaret kommer torsdag

men vi har ikke rigtigt prøvet - men heller ikke undgået

Hvor spændende!

Anmeld Citér

15. april 2021

Anonym trådstarter

Hvis andre falder over den her debat og står med samme spørgsmål som mig, vil jeg bare lige sige, at jeg har fået min menstruation her på dag 36 efter sidste menstruation

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.