sover sååååå dårligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

christina2412

ja jeg vågner mellem kl 2-3 stykker og kan ikke falde i søvn igen, kan ikke finde nogen stilling der er behagelig, at ligge i. så ender med, at stå op.

syntes det er ved, at være hårdt nu, og vil bare gerne have han snart kommer ud, så kan jeg da bruge tiden om natten til at amme i i stedet for bare at skal sidde og glo  

skulle bare lige af med noget ønk..

christina 37+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

Betina88

Det vare heller ikk' længe før han kommer ud .. Det bli'r skønt for dig at sove igen ..

Anmeld

26. oktober 2009

engel24

kender det ... mega øm i kroppen hele natten .. og skal op på wc hver nat ..

Anmeld

26. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

nååårh hvor kan jeg huske det!! det var super træls....

læste et sted at det også var en slags forberedelse på at man snart fik mindre søvn ;0)

Anmeld

26. oktober 2009

Hjaltesmor

Jeg sov ikke mere end 1 time i træk, før jeg fødte. Så fødslen var en lettelse, da jeg så kunne sove mindst dobbelt så længe mellem amningwe. Og som du skriver, er det mere meningsfuldt af vågne for at amme.

Så jeg føler med dig og kaster lidt vestøv i din retning!

Anmeld

26. oktober 2009

LouiseNielsen

Åhh sådan jeg havde jeg det også da jeg ventede Nicklas, det  var frygtelig....

Nu har jeg det igen allerede 16+2, men det er ligeså meget fordi jeg simpelthen får så ondt i mine hofter, om nattten.... Også vågner jeg selvfølgelig!

Anmeld

26. oktober 2009

christina2412

ja så godt være man skal nyde den sidste tid osv, men men, det er nu ikke så fedt syntes jeg.

mine nætter ser sådan ud nu. går i seng ca kl 22 vågner kl 23:30 kæmper mig op for, at komme ud og tisse blæren er lige ved, at springe. ca kl 24:00 falder jeg i søvn igen vågner så igen mellem 2 og 3. skal tisse igen, ja og så er det jeg ikke kan finde ro og vælger at stå op. er så henne og hvile om formiddagen, ellers kan jeg slet ikke hænge sammen når manden kommer hjem.

så be be be be lille mand vil du ikke nok snart komme ud til mor og far

christina 37+4

Anmeld

26. oktober 2009

engel24

christina2412 skriver:

ja så godt være man skal nyde den sidste tid osv, men men, det er nu ikke så fedt syntes jeg.

mine nætter ser sådan ud nu. går i seng ca kl 22 vågner kl 23:30 kæmper mig op for, at komme ud og tisse blæren er lige ved, at springe. ca kl 24:00 falder jeg i søvn igen vågner så igen mellem 2 og 3. skal tisse igen, ja og så er det jeg ikke kan finde ro og vælger at stå op. er så henne og hvile om formiddagen, ellers kan jeg slet ikke hænge sammen når manden kommer hjem.

så be be be be lille mand vil du ikke nok snart komme ud til mor og far

christina 37+4

føler meget med dig

pøj pøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.