Graviditetstest -nattevagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.109 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. april 2021

Anonym trådstarter

Hej 

Min menstruation har de sidste 3 cyklusser varet 27-28 dage. Aktuelt er den på 34 dage, så jeg håber selvfølgelig jeg er gravid

Jeg har taget to negative tests, men de er ikke taget på koncentreret urin, da jeg for tiden arbejder om natten, og tit kun sover 3-4 timer af gangen ��

Så mit spørgsmål er, hvornår tror I jeg kan teste positiv på en ikke-morgenurin?

mvh

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2021

Kir

Jeg kan ikke helt svare på det, men tænkte på om du så ikke kan teste på din urin når du vågner efter at have sovet i dagtimerne? Der sover du vel din "nattesøvn"? 

Anmeld Citér

12. april 2021

nemisis

Profilbillede for nemisis

Hvis du undlader at indtage væske i ca.4 timer, så burde koncentrationen være høj nok i tidlig graviditet. Jo længere hen du kommer, jo højere koncentration af hcg vil der være, og du vil kunne fange den på tyndere og tyndere urin også. 

Men altså 3-4 timer burde altså være fint.

Anmeld Citér

12. april 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Hej 

Min menstruation har de sidste 3 cyklusser varet 27-28 dage. Aktuelt er den på 34 dage, så jeg håber selvfølgelig jeg er gravid

Jeg har taget to negative tests, men de er ikke taget på koncentreret urin, da jeg for tiden arbejder om natten, og tit kun sover 3-4 timer af gangen ��

Så mit spørgsmål er, hvornår tror I jeg kan teste positiv på en ikke-morgenurin?

mvh

ved min anden graviditet testede jeg positivt om aftenen, men negativt om morgenen. Det var først på 3. dagen jeg også kunne Ane noget om morgenen. Så evt prøv aften? 

Anmeld Citér

12. april 2021

Jonnaaaa

Profilbillede for Jonnaaaa

Jeg arbejdede også nat da jeg testede positiv. Undlod at drikke og tisse i 2-3 timer og den var tydeligt positiv 4+0. Testede mens jeg var på arbejde. 

Anmeld Citér

12. april 2021

Anonym trådstarter

Tak for svar!

Jeg har testet og den var desværre negativ. Må prøve på en morgenurin næste gang jeg har fri  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.