Svar på Corona test- Hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2021

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Tjullehej skriver:

Jep .. jeg har to drenge. Stod og ventede udenfor i næsten 1 1/2 time. Jeg havde to tider med en halv time imellem ��

What!!?? Men børn under 15 år er undtaget??  Hvorfor skulle du vente udenfor??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2021

Babilooo

What!!?? Men børn under 15 år er undtaget??  Hvorfor skulle du vente udenfor??

De vil have så få som mulig inde i salonen og hvis du ikke er den der skal klippes er du “overflødig”. Jeg kender ikke nogle veninder hvor børnene har måtte få dem med ind. 
Selvfølgelig hvis det er et meget lille barn. ....

Absurditeter i denne tid er det nok af.

pointe: jeg med ren corona test måtte ikke gå ind. Men mine sønner på 7 og 11 uden pas måtte godt blive klippet.

Anmeld Citér

11. april 2021

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg skal lige have tjekket min frisør. Jeg har tid til klipning af børnene om 14 dage og de vil under ingen omstændigheder være der alene. Jeg er dog ret sikker på at det ikke er et problem hos hende men må hellere tjekke

Anmeld Citér

11. april 2021

AnoMor

Tjullehej skriver:

De vil have så få som mulig inde i salonen og hvis du ikke er den der skal klippes er du “overflødig”. Jeg kender ikke nogle veninder hvor børnene har måtte få dem med ind. 

pointe: jeg med ren corona test måtte ikke gå ind. Men mine sønner på 7 og 11 uden pas måtte godt blive klippet.

Det er jo fuldstændig grotesk

Anmeld Citér

11. april 2021

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Tjullehej skriver:

Okay!! Vildt nok!! Fuldstændig absurd!!

Anmeld Citér

11. april 2021

Babilooo

Omsorgsgiver skriver:

Okay!! Vildt nok!! Fuldstændig absurd!!

Hvor gammel er din søn?

Anmeld Citér

11. april 2021

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2

Jubi!! Svaret er lige kommet og jeg er heldigvis negativ  Tak for alle jeres svar  Jeg skal bare lære at have tålmodigheden med mig

Anmeld Citér

11. april 2021

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Tjullehej skriver:

Hvor gammel er din søn?

Han er 6 år

Anmeld Citér

11. april 2021

Babilooo

Omsorgsgiver skriver:

Han er 6 år

Prøv at ringe til salonen og høre i morgen. Ellers stå uden for vinduet og kig ind

god klipning

Anmeld Citér

11. april 2021

Annemette07

Omsorgsgiver skriver:

Jeg skal til frisør med min dreng imorgen, og var ude og blive pcr testet igår. Jeg har endnu ikke fået svar, og jeg begynder at blive en smule nervøs for hvornår mit svar kommer  Hvor lang tid går der?? Jeg havde indtryk af, at man får svar dagen efter?? 
Jeg magter ikke at få en ny tid til ham da han virkelig trænger til ar blive klippet....

Jeg blev testet torsdag kl. 18:20 og fik først svar lørdag kl. 12:45, så jeg endte med også at måtte tage en hurtig test.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.