Gravid efter MA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. april

September2019

Profilbillede for September2019

Hej ☺️
Jer der har oplevet en MA, hvordan gik jeres følgende graviditet?

jeg er nu gravid (kun 4+3) igen efter en MA, men føler slet ikke at jeg kan glæde mig over det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april

AaaH

Profilbillede for AaaH

Det er da forståeligt.Vi havde fået en tidlig scanning og set hjerteblink, så vi troede den var der, men endte også i MA. Den efterfølgende graviditet gik godt og vores søn er 8 år. �� Jeg mindes jeg havde lidt pletblødning i starten af graviditeten, men det var heldigvis uden betydning. 

Anmeld Citér

11. april

HapsHapsHaps

Profilbillede for HapsHapsHaps

Min første graviditet endte i MA i uge 9. Da jeg blev gravid igen troede jeg ikke på at det kunne gå godt. Jeg var til scanning 7+1 og 10+0, og begge gange var alt godt. Så troede jeg mere på det og vi fik vores søn Nu venter jeg lillesøster og var til tidlig scanning 8+5; alt var godt og nu er jeg i 19. uge. Hvis det kan give ro, så vælg en tidlig scanning omkring 9+0. Hvis alt er godt der, så er chancerne enormt gode for en fin graviditet. Held og lykke; tro på det! 

Anmeld Citér

11. april

Baby.mamma

Profilbillede for Baby.mamma
Glædens Tid

Min MA skete i 12 uge, og jeg blev gravid med det samme efterfølgende.

Jeg så lidt frem til at komme forbi det tidspunkt, hvor MA fandt sted sidste gang. Jeg har dog oplevet at bløde før og efter de 12 uger i den nye graviditet her, dog uden nogen form for betydning heldigvis. Jeg er nu 21 uger henne og alt ser fint ud. Prøv om ikke du kan glæde dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.