Beta hcg niveau

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. april 2021

Anonym trådstarter

Hejsa!

Jeg har netop fået svar på mine blodprøver som jeg fik taget hos lægen i forbindelse med udarbejdelse af den gule kuvert. 

Blodprøven viser koriogonoadotropin beta HCG på 21,7 IU/L. Er det normalt? Skulle gerne være omkring 10+0 i dag

Har forsøgt at google beta HCG, men synes ikke jeg kan finde noget konkret om det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Hejsa!

Jeg har netop fået svar på mine blodprøver som jeg fik taget hos lægen i forbindelse med udarbejdelse af den gule kuvert. 

Blodprøven viser koriogonoadotropin beta HCG på 21,7 IU/L. Er det normalt? Skulle gerne være omkring 10+0 i dag

Har forsøgt at google beta HCG, men synes ikke jeg kan finde noget konkret om det. 

Du kan ikke selv vurdere noget ud fra de tal.. De skal bruges sammen med scanningen, hvor de kommer tallet i computeren, og så laver den en vurdering.. Men du kan ikke selv finde ud af, hvad der er normalt eller ej 

Anmeld Citér

9. april 2021

esioul

Anonym skriver:

Hejsa!

Du kan slet ikke regne med de tal.. Dem bruger de sammen med målinger fra scanning

Anmeld Citér

10. april 2021

Anonym trådstarter

Tak for svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.