Sertralin teva. Erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. april

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg har netop fået dette udskrevet af lægen. Jeg har gået med en fødselsdepression der har sat sig som en regulær depression. Jeg har gået til psykolog men uden det har hjulpet mig ud af det. Jeg glæder mig til at jeg forhåbentlig kan blive mig selv igen, som lægen så fint sagde det. Jeg kan slet ikke huske hvordan det er at være mig selv uden alt vreden, fortvivlelsen, tristheden, rastløsheden, selvbebrejdelsen og søvnløsheden. Hvordan har de virket for jer der har/er på dem? Jeg starter op på 50 mg. Og det øges så stille og roligt. Hvor lang tid tog det jer før i kunne mærke forskel? hvilke bivirkninger oplevede i? Jeg frygter lidt vægtøgning.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april

Anonym

Min mor er på dem nu. Hun oplever som bivirkning at hun ryster meget og har haft kronisk diaré i 5 uger. Hun skifter derfor til et andet præparat. 
men derudover har det været utrolig godt for hendes sind. Der gik nogle uger, så kunne vi som familie mærke at medicinen var begyndt at virke.

Anmeld Citér

8. april

Anonym

Anonym skriver:

Hej.

Jeg har netop fået dette udskrevet af lægen. Jeg har gået med en fødselsdepression der har sat sig som en regulær depression. Jeg har gået til psykolog men uden det har hjulpet mig ud af det. Jeg glæder mig til at jeg forhåbentlig kan blive mig selv igen, som lægen så fint sagde det. Jeg kan slet ikke huske hvordan det er at være mig selv uden alt vreden, fortvivlelsen, tristheden, rastløsheden, selvbebrejdelsen og søvnløsheden. Hvordan har de virket for jer der har/er på dem? Jeg starter op på 50 mg. Og det øges så stille og roligt. Hvor lang tid tog det jer før i kunne mærke forskel? hvilke bivirkninger oplevede i? Jeg frygter lidt vægtøgning.

Har også en veninde som led meget af diarré og rysteture i lang tid inden hub skiftede mærke. 
jeg har dog kun kendt hende med depression så kan ikke sige om der var forskel fra før og efter. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.