Hvordan havde I det op til jeres fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2021

Barn3

Jeg har født 4 gang og kun gang nr 4 kunne jeg fornemme,at der er tegn på snart fødslen.

Ingen teng som såden natten før det skete. Og dog, aften før(3 dage efter terminsdato), kom baby så langt ned i bækken,at jeg kynne knap gå,sidde. Faldt i søvn og blev vækket af det,at jeg puster ve ud,da det gjorde ondt! Blev selv overrasket.  Ja,og så startede det med tynd mave gang mange, veer var mega uregelmæssige med kraftige og kraftige. Ja,så vækkede jeg mand og vi kørte.

Jeg har aldrig set en slimprop.

Og aldrig vanafgang. Gik vand,så kom baby ud og placenta efterfølgende. 

Held ig lykke med din fødsel. Om det nr 1,2 eller osv,osv

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2021

Anonym

Ikke nogle tegn, bare hårde plukveer de sidste mange uger. Er gået 1.5 uge og en lille uge over. 

Anmeld Citér

9. april 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Første gang jeg var gravid, vågnede jeg en nat og troede at jeg tisset i sengen så der tænkte jeg ikke over det så da jeg fik veer nok mindst et døgn efter det så fik jeg veer og viste sig om morgen at der kom grøn forster vand   Andet gang fik jeg veer ca tæt på aften som tog hurtig til i styrke. 

Anmeld Citér

10. april 2021

Emiliaa92

Noget nyt?

Anmeld Citér

10. april 2021

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hej alle

Jeg havde termin for 3 dage siden og er virkelig ved at være utålmodig nu. 

De sidste par dage har jeg haft det som om jeg har været ude og ride, som om mine knogler på en måde rammer mod hinanden dernede? Jeg har et par nætter haft dårlig/tynd mave, menses smerter og spændinger i maven. Men intet tegn på blødning eller slimprop... 

Hvordan har I haft det op til jeres fødsel? 

Mvh

Jeg havde det fint om dagen, men fra jeg var 40+2 havde jeg veer hver aften, der flere gange fik min svigermor til at køre mig til fødegangen... kun for at de så døde ud og vi blev sendt hjem.

Da jeg var 41+1 blev jeg indlagt og sat i gang næste morgen.

Anmeld Citér

10. april 2021

Anonym trådstarter

Emiliaa92 skriver:

Noget nyt?

Intet nyt jer, desværre �� må væbne mig med tålmodighed 

Anmeld Citér

10. april 2021

Anonym trådstarter

Tak for alle der tog sig tid til at svare ❤️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.