Abort på tirsdag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. april

Anonym trådstarter

Jeg skal have en kirurgisk abort på tirsdag. Jeg er 8 uger henne. Søndag skal jeg så testes for corona i forbindelse med indgrebet. 
nu sidder jeg og har hovedpine, ondt i halsen og små feber. Ikke at jeg tror der er noget. For blev testet i forgårs og den var negativ. 
Men får alligevel tanken. Hvad hvis det uheldige sker og jeg rent faktisk er smittet når jeg testes søndag. Får jeg så ikke aborten? Så kan jeg jo risikerer at jeg er alt for langt henne når jeg er rask igen

Nogen der har et bud på proceduren ved evt corona smitte? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april

Anonym

Anonym skriver:

Jeg skal have en kirurgisk abort på tirsdag. Jeg er 8 uger henne. Søndag skal jeg så testes for corona i forbindelse med indgrebet. 
nu sidder jeg og har hovedpine, ondt i halsen og små feber. Ikke at jeg tror der er noget. For blev testet i forgårs og den var negativ. 
Men får alligevel tanken. Hvad hvis det uheldige sker og jeg rent faktisk er smittet når jeg testes søndag. Får jeg så ikke aborten? Så kan jeg jo risikerer at jeg er alt for langt henne når jeg er rask igen

Nogen der har et bud på proceduren ved evt corona smitte? 

Jeg er ret sikker på, at de udfører den alligevel. Men du vil skulle indlægges på isolationstue osv. og må ikke ligge og vente på en gang, men skal køres af særlige veje osv. 

det vil sige, at der er helt særlige procedure omkring det og personalet skal være i specielle uniformer osv. 

Men jeg vil tro, at du får indgrebet. 

Anmeld Citér

8. april

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Altså de kan jo ikke nægte dig indgrebet, da der jo er tidsbegrænsning på.. Så ja det er nok bare for, at de ved, om du skal isoleres eller ej 

Anmeld Citér

8. april

Baby.mamma

Profilbillede for Baby.mamma
Glædens Tid

Nej, så får du selvfølgelig ikke aborten. Men så søger du via abortrådet, og forklarer, at aborten blev udskudt pga. sygdom

Anmeld Citér

8. april

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Altså de kan jo ikke nægte dig indgrebet, da der jo er tidsbegrænsning på.. Så ja det er nok bare for, at de ved, om du skal isoleres eller ej 

Håber sandelig du har ret.

Anmeld Citér

8. april

Anonym trådstarter

Baby.mamma skriver:

Nej, så får du selvfølgelig ikke aborten. Men så søger du via abortrådet, og forklarer, at aborten blev udskudt pga. sygdom

Også bliver den afvist og jeg bliver tvunget til at få et uønsket barn. Det lyset heller ikke fair synes jeg.

kendte engang en der blev nægtet abort gennem abortrådet på trods af at hun havde været på hårde stoffer helt frem til graviditeten blev opdaget i uge 20. Hun vidste ikke hun var gravid fordi hun netop var så langt ude på stoffer at hun ikke havde styr på om menstruationer udeblev. Så hun måtte igennem hele graviditeten og fik tvangsfjernet barnet ved fødslen. 

Anmeld Citér

8. april

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er ret sikker på, at de udfører den alligevel. Men du vil skulle indlægges på isolationstue osv. og må ikke ligge og vente på en gang, men skal køres af særlige veje osv. 

det vil sige, at der er helt særlige procedure omkring det og personalet skal være i specielle uniformer osv. 

Men jeg vil tro, at du får indgrebet. 

Håber ihverfald du har ret i det.

jeg er heldigvis frisk igen idag. Så det har nok mest været en form for overanstrengelse eller sådan noget der gjorde mig utilpas igår også kan man måske indbilde sig selv for alle slags ting når man frygter noget.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.