Øm i underlivet, er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. april 2021

Anonym trådstarter

Jeg burde være 5+1 i dag, og jeg er simpelthen så øm nede omkring underlivet, men sådan virkelig langt nede. Det kommer mest hen af eftermiddagen og aftenen. Det gør ikke decideret ondt, det er bare ømt, og så niver det lidt i ny og næ. Har I andre oplevet det, og er det normalt eller?

Jeg frygter jo selvfølgelig at jeg pludselig aborterer, men jeg har på intet tidspunkt blødt, og kommer forhåbentlig heller ikke til det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2021

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11

Hejsa,

Jeg oplevede også lidt niv og ømhed for neden deromkring. Var også bange for det samme som dig, men jeg kan klart anbefale dig at købe en tidlig tryghedsscanning - det giver bare så meget ro! Det kan være at det du mærker bare er livmoderen der vokser

Held og lykke med det

(er i uge 10 i dag og vi fik en tryghedsscanning da jeg var 6+5, hvor der var fint hjerteblink)

Og tillykke! 

Anmeld Citér

7. april 2021

Anonym trådstarter

Bubbi11 skriver:

Hejsa,

Jeg oplevede også lidt niv og ømhed for neden deromkring. Var også bange for det samme som dig, men jeg kan klart anbefale dig at købe en tidlig tryghedsscanning - det giver bare så meget ro! Det kan være at det du mærker bare er livmoderen der vokser

Held og lykke med det

(er i uge 10 i dag og vi fik en tryghedsscanning da jeg var 6+5, hvor der var fint hjerteblink)

Og tillykke! 

Årh, det er jeg "glad" for at høre. Så er jeg da ikke den eneste

Jeg har godt tænkt på, at få lavet en tidlig scanning. Nu er jeg 5+2, men ville godt vente til uge 7 eller 8, så man måske kan se lidt mere end en 'klump' og også fordi jeg frygter at jeg et par dage efter igen vil frygte om alt stadig er, som det skal være. Så det skal helst ikke være for tidligt - Jo længere jeg venter, jo kortere er der til NF og jo hurtigere kan jeg få endnu en scanning, som forhåbentlig viser at alt er perfekt

Vi har oplevet et par bio'er, før uge 4 (derfor tester jeg nu kun hvis jeg er gået flere dage over tid) og så havde vi en SA i uge 6, så vi er jo selvfølgelig bange for, at miste denne også

Og tak! Selvom det er lidt svært at tro på. Tillykke til dig også

Anmeld Citér

7. april 2021

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11
Anonym skriver:

Årh, det er jeg "glad" for at høre. Så er jeg da ikke den eneste

Jeg har godt tænkt på, at få lavet en tidlig scanning. Nu er jeg 5+2, men ville godt vente til uge 7 eller 8, så man måske kan se lidt mere end en 'klump' og også fordi jeg frygter at jeg et par dage efter igen vil frygte om alt stadig er, som det skal være. Så det skal helst ikke være for tidligt - Jo længere jeg venter, jo kortere er der til NF og jo hurtigere kan jeg få endnu en scanning, som forhåbentlig viser at alt er perfekt

Vi har oplevet et par bio'er, før uge 4 (derfor tester jeg nu kun hvis jeg er gået flere dage over tid) og så havde vi en SA i uge 6, så vi er jo selvfølgelig bange for, at miste denne også

Og tak! Selvom det er lidt svært at tro på. Tillykke til dig også

Åh så forstår jeg godt du er nervøs, men jeg er sikker på en tidlig scanning om en-to uger vil kunne berolige dig jeg gav 500kr for det og jeg synes virkelig det var alle pengene værd!

Mange tak - håber det bedste for jer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.