Sikkert bare en skyggestreg.
Jeg har de sidste par dage været svimmel og lugtede mærkelige ting. Feks kunne jeg ikke fordrage lugten af varm leverpostej. Det plejer ellers ikke at være et problem..
Jeg tog første test i foregårs, den viste noget, men afslog det som værende en skyggestreg og tænkte ikke yderligere over det. Efter episoden med leverpostejen tænkte jeg, at jeg lige måtte prøve igen. Her tog jeg så en test med eftermiddags urin. Jeg SYNES jeg ser en streg. Men mobilen kan næsten ikke opfange den, så tænker det bare er skyggestregen. Men idag, prøvede jeg et andet mærke.. og synes sku også den viser en streg.
Jeg har IKKE styr på min cyklus. Men jeg ved jeg begyndte at bløde omkring d. 23. Om det så var "pletblødning" for min mens, varede til omkring d. 14. Marts.
Jeg har desværre en ustabil cyklus. Men kan være alt fra 3uger henne til 5 uger.
Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal prøve en test igen imorgen eller om jeg bare skal vente en uges tid og se hvad der sker. Om min mens kommer eller ej.
For synes sku de er for "utydelige" til at jeg tør tro noget, men samtidig føler jeg mig også sindsyg. Ser jeg bare syner eller hvad?
Ser I noget?
billede 1+2 er fra i går. Det første billede inden for 5 min. andet billede efter 5.
billede 3+4 er fra i dag. Første billede er inden for 5 min og andet billede er ikke.
Første test er fra fakta, anden test er fra Rema.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér