Ser i noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. april 2021

Anonym trådstarter

Sikkert bare en skyggestreg.

Jeg har de sidste par dage været svimmel og lugtede mærkelige ting. Feks kunne jeg ikke fordrage lugten af varm leverpostej. Det plejer ellers ikke at være et problem..

Jeg tog første test i foregårs, den viste noget, men afslog det som værende en skyggestreg og tænkte ikke yderligere over det. Efter episoden med leverpostejen tænkte jeg, at jeg lige måtte prøve igen. Her tog jeg så en test med eftermiddags urin. Jeg SYNES jeg ser en streg. Men mobilen kan næsten ikke opfange den, så tænker det bare er skyggestregen. Men idag, prøvede jeg et andet mærke.. og synes sku også den viser en streg. 

Jeg har IKKE styr på min cyklus. Men jeg ved jeg begyndte at bløde omkring d. 23. Om det så var "pletblødning" for min mens, varede til omkring d. 14. Marts. 

Jeg har desværre en ustabil cyklus. Men kan være alt fra 3uger henne til 5 uger. 

Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal prøve en test igen imorgen eller om jeg bare skal vente en uges tid og se hvad der sker. Om min mens kommer eller ej.

For synes sku de er for "utydelige" til at jeg tør tro noget, men samtidig føler jeg mig også sindsyg. Ser jeg bare syner eller hvad? 

Ser I noget?

billede 1+2 er fra i går. Det første billede inden for 5 min. andet billede efter 5. 

billede 3+4 er fra i dag. Første billede er inden for 5 min og andet billede er ikke. 

Første test er fra fakta, anden test er fra Rema.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2021

Baby.mamma

Jeg ser noget på første og sidste billede

Anmeld Citér

6. april 2021

HapsHapsHaps

Jeg kan godt ane noget på alle billederne

Anmeld Citér

6. april 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Sikkert bare en skyggestreg.

Jeg har de sidste par dage været svimmel og lugtede mærkelige ting. Feks kunne jeg ikke fordrage lugten af varm leverpostej. Det plejer ellers ikke at være et problem..

Jeg tog første test i foregårs, den viste noget, men afslog det som værende en skyggestreg og tænkte ikke yderligere over det. Efter episoden med leverpostejen tænkte jeg, at jeg lige måtte prøve igen. Her tog jeg så en test med eftermiddags urin. Jeg SYNES jeg ser en streg. Men mobilen kan næsten ikke opfange den, så tænker det bare er skyggestregen. Men idag, prøvede jeg et andet mærke.. og synes sku også den viser en streg. 

Jeg har IKKE styr på min cyklus. Men jeg ved jeg begyndte at bløde omkring d. 23. Om det så var "pletblødning" for min mens, varede til omkring d. 14. Marts. 

Jeg har desværre en ustabil cyklus. Men kan være alt fra 3uger henne til 5 uger. 

Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal prøve en test igen imorgen eller om jeg bare skal vente en uges tid og se hvad der sker. Om min mens kommer eller ej.

For synes sku de er for "utydelige" til at jeg tør tro noget, men samtidig føler jeg mig også sindsyg. Ser jeg bare syner eller hvad? 

Ser I noget?

billede 1+2 er fra i går. Det første billede inden for 5 min. andet billede efter 5. 

billede 3+4 er fra i dag. Første billede er inden for 5 min og andet billede er ikke. 

Første test er fra fakta, anden test er fra Rema.

Jeg ser ikke noget på nogen af dem desværre 

Anmeld Citér

6. april 2021

Emiliaa92

Jeg kan også godt ane noget ����

Anmeld Citér

7. april 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

De er alle desværre negative.

Anmeld Citér

13. april 2021

Anonym trådstarter

Jeg fik en tydeligere test efter nogle dage. Men i går fik jeg de vildeste menstruationssmerter og en kraftig blødning.

Den har sikkert været negativ eller en bio.

Tak for jer der tog jer tid til st svare og kigge. 

Anmeld Citér

13. april 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg fik en tydeligere test efter nogle dage. Men i går fik jeg de vildeste menstruationssmerter og en kraftig blødning.

Den har sikkert været negativ eller en bio.

Tak for jer der tog jer tid til st svare og kigge. 

Øv. Op på hesten igen. Håber den er der næste gange

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.