Graviditetsjakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. april 2021

PP93

Hejsa! 

Er der nogle som har erfaringer med graviditetsjakker som de vil dele? 

Jeg venter en november baby og jeg kan stort set ikke lyne min almindelig jakke i str. XL mere. Jeg vil gerne have en jakke som jeg kan bruge her i foråret + efteråret, og selvfølgelig når baby er kommet. Jeg har et BMI over 30, så kan ikke bare klemme mig ned i en almindelig jakke. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2021

Black Rose

PP93 skriver:

Hejsa! 

Jeg venter en november baby og jeg kan stort set ikke lyne min almindelig jakke i str. XL mere. Jeg vil gerne have en jakke som jeg kan bruge her i foråret + efteråret, og selvfølgelig når baby er kommet. Jeg har et BMI over 30, så kan ikke bare klemme mig ned i en almindelig jakke. 

Jeg har haft en Mamalicious Tikka 3-i-1 vinterjakke som jeg var super glad for. Jeg fødte for lidt over en måned siden og har siden brugt jakken med mit barn siddende i vikle, for der er fint plads til det, hvis jeg lyner det ekstra stykke på maven det holder os begge godt varme. Jakken kan jeg også bruge når jeg ikke er gravid, da jeg så bsre undlader at lyne ekstrastykket i.

Min jakke var dog vinterjakke, det bliver nok for varmt for dig, men måske du kan Google jakken og se om der findes noget lignende til forår/efterår

Anmeld Citér

5. april 2021

nemisis

Profilbillede for nemisis

Jeg har en termojakke fra Lidl, som ligner en alm jakke og hvor der så kan lynes op i siden for at give plads til maven, og der kan også lynes forstykke på til baby.  Den fungerer fint i vinteren med en poncho udover, og her henover foråret. Men jeg har så også termin her i april.

Min datter var novemberbarn, og her brugte jeg min alm jakke, bare åben og så med en tyk poncho udover.

Anmeld Citér

7. april 2021

ønskebørn74

PP93 skriver:

Hejsa! 

Hvor bor du henne?

Anmeld Citér

7. april 2021

PP93

ønskebørn74 skriver:

Hvor bor du henne?

Jeg bor i Østjylland  

Anmeld Citér

9. april 2021

ønskebørn74

PP93 skriver:

Jeg bor i Østjylland  

Ok, jeg købte fra H&M i sin tid og var glade for dem.

Anmeld Citér

10. april 2021

PP93

ønskebørn74 skriver:

Ok, jeg købte fra H&M i sin tid og var glade for dem.

Desværre har de ikke ventejakker i øjeblikket, så det er ikke en mulighed  

Anmeld Citér

15. april 2021

ønskebørn74

Desværre har de ikke ventejakker i øjeblikket, så det er ikke en mulighed  

Nej men boede du i nærheden af mig havde jeg som du måtte få.

Har du familie på Fyn?

Anmeld Citér

15. april 2021

Anonym

Jeg havde den her sidste forår - den kan fås i større størrelser. Jeg er selv en stor pige og jeg havde lidt udfordringer med at finde en jakke, men den her var fin. 

https://mamamilla.dk/products/baerejakke-graviditetsjakke-softshell-jakke-i-morke-bla?utm_source=google&utm_medium=surfaces&utm_campaign=shopping%20feed&utm_content=free%20google%20shopping%20clicks&gclid=EAIaIQobChMIis7I1rz_7wIVcBoGAB3iIgexEAQYAyABEgLAmfD_BwE

Anmeld Citér

16. april 2021

PP93

ønskebørn74 skriver:

Nej men boede du i nærheden af mig havde jeg som du måtte få.

Har du familie på Fyn?

Det har jeg desværre ikke. Men har købt en jakke nu  

Ellers, tak for hjælpen  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.