Test - Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.040 visninger
7 svar
2 synes godt om
5. april 2021

Anonym trådstarter

Jeg testede for en lille uge siden positiv. Synes I, at I ser nok udvikling? Vi har SÅ svært ved at tro på, at den bliver der denne gang

Den sidste test er taget her til morgen, 4+6.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Jeg testede for en lille uge siden positiv. Synes I, at I ser nok udvikling? Vi har SÅ svært ved at tro på, at den bliver der denne gang

Den sidste test er taget her til morgen, 4+6.

Der sker mega god udvikling. Og den sidste test som er 4+6 er jo så mega tydelig og endda tydeligere end kontrol stregen. Flottere få man det ikke. Kæmpe tillykke med graviditet

Anmeld Citér

5. april 2021

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Der sker mega god udvikling. Og den sidste test som er 4+6 er jo så mega tydelig og endda tydeligere end kontrol stregen. Flottere få man det ikke. Kæmpe tillykke med graviditet

Tak Det er bare så svært at tro på, at den bliver der denne gang, da vi har desværre har oplevet nogle bio'er og en enkelt SA i uge 6. Der var testene dog også meget svage..

Anmeld Citér

5. april 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Tak Det er bare så svært at tro på, at den bliver der denne gang, da vi har desværre har oplevet nogle bio'er og en enkelt SA i uge 6. Der var testene dog også meget svage..

Testene er uden tvivl meget tydelige.

og det er altså ikke for at få jer til at miste håbet. Men tydeligheden på teste fortæller intet om hvorvidt den bliver siddende eller ej. Desværre. 

personligt testede jeg først positivt 5+3 som var ultra ultra svag og den blev siddende. 

krydser fingre for jeres også bliver sidde de

Anmeld Citér

5. april 2021

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Testene er uden tvivl meget tydelige.

og det er altså ikke for at få jer til at miste håbet. Men tydeligheden på teste fortæller intet om hvorvidt den bliver siddende eller ej. Desværre. 

personligt testede jeg først positivt 5+3 som var ultra ultra svag og den blev siddende. 

krydser fingre for jeres også bliver sidde de

Hm.. Ja, det gav ikke ligefrem mere håb. Jeg troede faktisk at det havde noget med HCG niveaut at gøre, og det var derfor at de fleste kvinder testede af flere gange, for at se om testen blev tydeligere

Anmeld Citér

5. april 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Hm.. Ja, det gav ikke ligefrem mere håb. Jeg troede faktisk at det havde noget med HCG niveaut at gøre, og det var derfor at de fleste kvinder testede af flere gange, for at se om testen blev tydeligere

Slet ikke. Testen viser kun om man er gravid. Intet andet altså om der er hcg i blodet. Ikke hvor meget det er. 
For at testen slår ud handler det ligeså meget om hvornår på døgnet man tester, hvornår man sidst har tisset og hvor meget væske man har indtaget  og det kan være forskelligt fra test til test  

Det var virkelig ikke for at fjerne dit håb overhovedet, men kan heller ikke lide at se nogen få falske forhåbninger når facts er noget andet. Så er er udelukkende venligt ment 

og når det uheldige sker og man aborterer. Det handler det for det meste om at der har været noget genetisk galt med fosteret. Det har intet som helst at gøre med hvad du har haft gjort. Så det håber jeg virkelig ikke at du på noget tidspunkt har troet. 

mange kvinder tester flere gange enten fordi de som du tror at udviklingen fortæller om den bliver siddende eller fordi de simpelthen bare ikke kan tro de er gravide og vil derfor bekræftes igen og igen med teste  

Anmeld Citér

5. april 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Er enig med anomor. 

Og tro mig det slet ikke vores ønske at tag håbet fra dig men anomor har ret. Tydeligheden på test kan slet ikke fortælle dig om at den bliver siddende desværre. Det har slet ikke noget med det at gøre. Og kvinder tester intet pga de vil bekræftes gang på gang med teste eller nogle af dem er bange for at miste igen, derfor tester de igen og igen.  Men jeg håber og krydser  for dig at den holder godt ved.

Anmeld Citér

6. april 2021

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Er enig med anomor. 

Og tro mig det slet ikke vores ønske at tag håbet fra dig men anomor har ret. Tydeligheden på test kan slet ikke fortælle dig om at den bliver siddende desværre. Det har slet ikke noget med det at gøre. Og kvinder tester intet pga de vil bekræftes gang på gang med teste eller nogle af dem er bange for at miste igen, derfor tester de igen og igen.  Men jeg håber og krydser  for dig at den holder godt ved.

Det er selvfølgelig helt fint, at I siger det som det er Jeg var bare overbevist om, at det var grunden til at kvinder testede flere gange, og jeg så det derfor nærmest som en selvfølge at gøre.

Jeg vil slå forsøge at slå koldt vand i blodet, og så få lavet en tidlig scanning om nogle uger - Forhåbentlig kan jeg få noget mere ro i sindet til den tid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.