En snak om udflåd..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
2 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. april 2021

kvinden88

Jeg er i uge 25 og har de sidste snart to uger døjet med udflåd der ligner snot. Sejt, tykt grøn/gult slim og meget af det. Jeg kunne måske godt se lidt hævet ud mellem benene, men der er intet der svier. Hævet mellem benene kan også skyldes presset på understellet, når maven er begyndt at vokse og veje.

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af om det skyldes graviditeten eller noget andet? Nogen der har erfaring med lignende og har fået det undersøgt hos lægen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2021

AnoMor

kvinden88 skriver:

Jeg er i uge 25 og har de sidste snart to uger døjet med udflåd der ligner snot. Sejt, tykt grøn/gult slim og meget af det. Jeg kunne måske godt se lidt hævet ud mellem benene, men der er intet der svier. Hævet mellem benene kan også skyldes presset på understellet, når maven er begyndt at vokse og veje.

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af om det skyldes graviditeten eller noget andet? Nogen der har erfaring med lignende og har fået det undersøgt hos lægen?

Det lyder som en omgang svamp. Man kan godt have svamp uden svie og ømhed. Jeg ville tage en tur til lægen

Anmeld Citér

4. april 2021

kvinden88

Tak, det vil jeg gøre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.