HCG efter kirugisk abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.719 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. april 2021

Mariehønen1

Er det muligt stadig at teste svagt positiv på graviditetstest fra HCG efter en missed abortion flere måneder efter? Har i mellemtiden haft positiv æl test samt nu blødning, men kan ikke få teststregen til at forsvinde helt. Den er ultra svag, men den er der. Har prøvet flere forskellige mærker og de kommer frem på de følsomme tests samt på nogle mærker af normale test ��

Help anyone? ����

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2021

Baby.mamma

Måske en 8 uger men ikke mange måneder. 

Og din cyklus er begyndt igen? Så virker det mærkeligt. Men måske det bare er skyggestreger, dem får jeg tit. Få evt tjekket med en blodprøve ved lægen, så er du helt sikker. Det kan også ske, at der sidder lidt væv tilbage, men så ved jeg ikke, om man kan bløde og få en cyklus igang, hvis ikke alt er ude.

Uanset hvad, så ville det være godt at komme til lægen

Anmeld Citér

5. april 2021

Mariehønen1

Baby.mamma skriver:

Måske en 8 uger men ikke mange måneder. 

Og din cyklus er begyndt igen? Så virker det mærkeligt. Men måske det bare er skyggestreger, dem får jeg tit. Få evt tjekket med en blodprøve ved lægen, så er du helt sikker. Det kan også ske, at der sidder lidt væv tilbage, men så ved jeg ikke, om man kan bløde og få en cyklus igang, hvis ikke alt er ude.

Uanset hvad, så ville det være godt at komme til lægen

Tusind tak for svar ����
Umiddelbart kører min cyklus som intet er hændt i forhold til æl og mens. Men får stadig svage streger på graviditetstesten, men om det blot er skyggestreger synes jeg er svært at svare på. Har aldrig før hen kunne se streger på teste, men nu kan jeg se noget på alle. Måske at man bare med tiden bliver mester i at spotte de svageste skyggestreger ��

Anmeld Citér

5. april 2021

Baby.mamma

Mariehønen1 skriver:

Tusind tak for svar ����
Umiddelbart kører min cyklus som intet er hændt i forhold til æl og mens. Men får stadig svage streger på graviditetstesten, men om det blot er skyggestreger synes jeg er svært at svare på. Har aldrig før hen kunne se streger på teste, men nu kan jeg se noget på alle. Måske at man bare med tiden bliver mester i at spotte de svageste skyggestreger ��

Ja, det er svært at sige, om det er fordi man har de gode briller på Kan stregerne ses på billede?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.