Til jer med store drenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. april 2021

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Hej!

Min den mindste er en dreng på 6 år, og jeg spekulerer i hvornår man mon begynder at skulle trække forhuden tilbage for at vaske rundt om den?? I hvilken alder gør man det og hvornår kan drengen selv gøre det?? Er vi allerede for sent på den og hvad med forhudsforsnævring?? Hvordan ved man om ens søn har det?? Jeg er så bange for at min søn har det, da hans “åbning” ser meget lille ud

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2021

Anonym

Min dreng på 9 år kan stadig ikke trække forhuden helt tilbage. 

Han har haft betændelse et par gange da han var mindre, så vi er opmærksom på det. men da jeg talte med lægen om det dengang, var han ikke bekymret for det. Da han kunne tisse fint. Det lød til det kun var et problem hvis han fik en ballon mens han tissede, hvilket ikke er tilfældet.

Han har lært at gøre den ren i badet ved at lave en “skål” ud af den, så der kommer rent vand ind og skyller rent. 

Tænker han vokser fra det på sigt, da det har ændret sig meget fra han var lille til nu. 

Anmeld Citér

3. april 2021

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Min søn er 6 år. Sidste år begyndte han at få en rød spids på tisseren og han sagde det gjorde ondt. Vores læge udskrev noget salve og vi smurte i 6 uger af 2 omgange. Så blev forhuden løs og nu trækker han selv forhuden tilbage hver dag når han er i bad. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.