Anbefal en termometer til Temperering chokolade.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.420 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. marts 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hej  med jer 

ja jeg har en stege termometer og den bruger jeg når jeg laver Temperering af chokolade. Men egner den sig overhovedet til det? Jeg synes jeg har problemer med den. 

Og hvis ikke den egner sig til det. Hvilket vil i anbefale/hvilket bruger i?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2021

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

jeg bruger et infra rød fra harald nyborg - tror det kostede 140 kr  - det fungere rigtig fint. Jeg temperere i øvrigt i microovnen 

Anmeld Citér

31. marts 2021

Love Angel

Mor til 4
Mulllesmor skriver:

jeg bruger et infra rød fra harald nyborg - tror det kostede 140 kr  - det fungere rigtig fint. Jeg temperere i øvrigt i microovnen 

Du kan ikke lige smide et link til mig

Anmeld Citér

31. marts 2021

Mulllesmor

Love Angel skriver:

Du kan ikke lige smide et link til mig

Infrarødt termometer | jem & fix (jemogfix.dk)

kunne ikke finde det derinde, men det er stort set magen til dette og som sagt har det fungeret super fint. jeg har kontrolleret temperaturen med det jeg brugte før som var et spyd og der var ingen undvigelse

Anmeld Citér

31. marts 2021

Love Angel

Mor til 4
Mulllesmor skriver:

Infrarødt termometer | jem & fix (jemogfix.dk)

kunne ikke finde det derinde, men det er stort set magen til dette og som sagt har det fungeret super fint. jeg har kontrolleret temperaturen med det jeg brugte før som var et spyd og der var ingen undvigelse

Har lige set på det du linket til. I beskrivelsen skriver de det her 

• Infrarødt termometer bruges til at finde fejl i isoleringen for at undgå unødvendige varmeudslip i boligen
  • Den har et baggrundsbelyst LCD display med letlæselige tal
  • Den måler med en usynlig infrarød stråle, og du kan slå laserstråle til, så du kan se, hvor den præcist måler
  • Kan måle i et temperaturområde fra -50°C til 380°C

Anmeld Citér

5. april 2021

Mulllesmor

Love Angel skriver:

Har lige set på det du linket til. I beskrivelsen skriver de det her 

• Infrarødt termometer bruges til at finde fejl i isoleringen for at undgå unødvendige varmeudslip i boligen
  • Den har et baggrundsbelyst LCD display med letlæselige tal
  • Den måler med en usynlig infrarød stråle, og du kan slå laserstråle til, så du kan se, hvor den præcist måler
  • Kan måle i et temperaturområde fra -50°C til 380°C

jep det er helt rigtig læst men en jeg følger på insta som laver rigtig meget chokolade hun bruger sådsan et og anbefaler det- det vigtige er jo hvilke grader det kan bruges til - du kan også købe blomsterbergs til 400 - det kan måle nøjagtig samme grader men på hendes står der bare noget andet i teksten.... det virker upåklageligt det billige

Anmeld Citér

7. april 2021

Love Angel

Mor til 4
Mulllesmor skriver:

jep det er helt rigtig læst men en jeg følger på insta som laver rigtig meget chokolade hun bruger sådsan et og anbefaler det- det vigtige er jo hvilke grader det kan bruges til - du kan også købe blomsterbergs til 400 - det kan måle nøjagtig samme grader men på hendes står der bare noget andet i teksten.... det virker upåklageligt det billige

Nårh okay  

super tak for svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.