Grød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.000 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. oktober 2009

Amelia<3

Amelisa er 4 måneder og jeg er begyndt at give hende grød, da hun er konstant sulten. Hun vil ikke spise kartofelmos, har prøvet at tilbyde hende det et par gange nu, men hun vil slet ikke have det, hun vil kun have rismels grød, og det bliver jo lidt kedeligt i enden. Hvad giver/gav I jeres børn da de var 4 måneder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

Joan ( Smallie )

Rismelsgrød med forskellig frugt i. Så er smagen jo ikke det samme hver gang

Og hvis du gerne vil have hun lære at spise mos kunne du jo blande ligt i rismelsgrøden til at starte med så hun lære smagen at kende lige så stile og rolig.

Anmeld

25. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Amelisa <3 skriver:

Amelisa er 4 måneder og jeg er begyndt at give hende grød, da hun er konstant sulten. Hun vil ikke spise kartofelmos, har prøvet at tilbyde hende det et par gange nu, men hun vil slet ikke have det, hun vil kun have rismels grød, og det bliver jo lidt kedeligt i enden. Hvad giver/gav I jeres børn da de var 4 måneder?

Vi begyndte først på grød, da Lina var 5 mdr. og hun fik grød lavet af rismel, majsmel, hirsemel og hirseflager. Da hun havde vænnet sig til grøden tilsatte jeg den lidt hjemmelavet grønsagsmos og frugtmos.

Kartoffelmos som begyndergrød kan godt være lidt sejt, at synke. Man skal ikke blende det - kun mose det med en gaffel.

Kh. Katja - Lina 240309 og Luka 151007

Anmeld

25. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

vi begyndte da Nikoline var 5 mdr... hun fik rismelsgrød, majsmelsgrød, boghvede grød med pæremos, æblemos, sveskemos, avocadomos.... tynd kartoffelmos med gulerod....

Anmeld

25. oktober 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Amelisa <3 skriver:

Da Astrid var 4 mdr og begyndte på grød stod vi og sku afsted på ferie, så hun frik risgrød med pære/banan -middag og aften. det gik fint ned..
Da vi kom hjem begyndte hun på kartofler, men hun ville ikke kun have kartofler- der skulle gulerod i inden hun spiste det med velbehag..
Og nu spiser hun alt inden for kartofler og grønsager til aften og alt købegrød fra 4-6mdr til middag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.