Jeg har altid lidt af marariet, som har virket så virkelige, at jeg har været helt rundt på gulvet, når jeg endelig er vågnet. Har haft svært ved at falde i søvn igen osv.
Før jeg mødte min kæreste gik jeg tit i søvne, og ku feks vågen ved at jeg sad ude i badekarret, og var ved at vaske hår, eller jeg var ved at tage tøj på osv osv.
Før jeg fik børn drømte jeg tit, at jeg gik rundt i et hus/skov og ledte efter nogen, som jeg ik ku finde, eller at jeg blev jagtet af mørke skikkelser uden ansigter, og at hvis jeg stoppede med at fløjte så fangede de mig. Det er mega svært at løbe, samtidig med at man ska fløjte Eller drømme om at mine venner/familie, var ude af svømme på det perfekt hav og pludselig forsvandt eller blev trukket under af et eller andet. Har vågnet op med næseblod, hvilket bare gør drømmen endnu mere virklig.
Da jeg var gravid, drømte jeg at jeg fødte hundehvalpe, som så blev til helvedeshunde osv.
Jeg har jævenligt drømme om at vi er på en båd, der kæntre, og jeg ka kun rede den ene datter.
Eller at vi er ude og flyve og jeg ka kun rede den ene datter.
Eller at vi er ude og køre, og vi køre galt, og jeg ska vælge mellem min børn og min kæreste.
Eller jeg drømmer at jeg falder, og slår alle mine tænder ud. Det er en drøm jeg ALTID har haft.
Ved ik hva de forskellige ting betyder. Vh stine