Jeg spiser mig ihjel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.308 visninger
4 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. marts 2021

Anonym trådstarter

Jeg føler mig fortabt. Jeg kommer ud af et rigtig usundt forhold mange retssager flere indberetninger alt er enlig går min vej men jeg spiser når jeg sidder selv og har ondt af mig selv pg mere bange end noget andet  Det indrømmer jeg gerne jeg gemmer mig og ser ingen anden udvej. jeg bange og kørt fuldstændig ned jeg har mistet modet på mange måder men jeg vil rigtig gerne oven på igen...

jeg ved hvis det forsætter sådan dør jeg af fedme jeg vejer nu 140 kilo det alt for meget jeg ved det 

jeg vil virkelig ikke dø af dette men jeg ved ærlig ikke hvordan jeg skal oven på igen min ekskone bliver ved med at køre på mig jeg ved jeg ikke kan give det skylden jeg ved det er mig der spiser 

ved ikke hvad jeg vil med dette måske prøve at sætte ord på det hele 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg føler mig fortabt. Jeg kommer ud af et rigtig usundt forhold mange retssager flere indberetninger alt er enlig går min vej men jeg spiser når jeg sidder selv og har ondt af mig selv pg mere bange end noget andet  Det indrømmer jeg gerne jeg gemmer mig og ser ingen anden udvej. jeg bange og kørt fuldstændig ned jeg har mistet modet på mange måder men jeg vil rigtig gerne oven på igen...

jeg ved hvis det forsætter sådan dør jeg af fedme jeg vejer nu 140 kilo det alt for meget jeg ved det 

jeg vil virkelig ikke dø af dette men jeg ved ærlig ikke hvordan jeg skal oven på igen min ekskone bliver ved med at køre på mig jeg ved jeg ikke kan give det skylden jeg ved det er mig der spiser 

ved ikke hvad jeg vil med dette måske prøve at sætte ord på det hele 

Jeg tænker du skal have fat i en psykolog der kan hjælpe dig alt der du kæmper med da det er grundpillen til dit overspiseri. 
Så ville starte med en tur til lægen og snakke med ham/hende om tingene så de kan få dig videre i systemet. 

Anmeld Citér

28. marts 2021

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Jeg tænker du skal have fat i en psykolog der kan hjælpe dig alt der du kæmper med da det er grundpillen til dit overspiseri. 
Så ville starte med en tur til lægen og snakke med ham/hende om tingene så de kan få dig videre i systemet. 

Det ved jeg det er men er så bange for at sige noget at der bliver skrevet noget nogen steder for hun bruger alt imod mig...

jeg syntes det er så hårdt at stå med og stå med nogen af de tanker jeg gør...

min familie er der 100 % slet ikke det men der er også ting jeg ikke siger og ting jeg ikke giver udtryk for 

jeg tør ikke gå til lægen med hvordan jeg enlig har det

Anmeld Citér

28. marts 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Det ved jeg det er men er så bange for at sige noget at der bliver skrevet noget nogen steder for hun bruger alt imod mig...

jeg syntes det er så hårdt at stå med og stå med nogen af de tanker jeg gør...

min familie er der 100 % slet ikke det men der er også ting jeg ikke siger og ting jeg ikke giver udtryk for 

jeg tør ikke gå til lægen med hvordan jeg enlig har det

Både læge og psykolog har tavshedspligt. Så din ex vil aldrig vide du har været der med mindre du selv fortæller det. 

hvad er du bange for ved at gå til lægen? 

hvis hun er så slem. Så tag fat i facebook gruppen “foreningen far” de hjælper mange fædre der har det svært pga deres ex. 

Anmeld Citér

28. marts 2021

Anonym

Kære du

Sikke en situation. At bede om hjælp er din eneste vej ud - en styrke at vise, for at passe på dig selv. Du skal starte hos din læge, der bliver ikke “skrevet noget” din ekskone får adgang til eller kan bruge imod dig. Du kan også ringe anonymt til Landsforeningen mod selvskade og spiseforstyrrelser på tlf. 3536 4913 og bede om vejledning. Du må ikke sidde alene med det - du er langt fra den eneste. Du kan godt få det bedre, men det kræver støtte! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.