Hej baby.
Det handler ikke lige om babyer her, sorry, men dette er mit forum, så det håber jeg, I vil bære over med.
I februar sidste år var jeg udfor en ulykke, som gjorde, at jeg rev mit forreste korsbånd over. Jeg kom til lægen samme dag, som mente, at jeg skulle tage det stille og roligt. Han mente ikke, at noget var galt. Jeg var på arbejde (gående/stående arbejde) igen med krykke på 6. dagen og troede, at hævelsen og bevægeligheden snart ville blive bedre. Det gjorde det ikke. For at gøre en lang historie kort, så kommer jeg i MR-scanner i maj måned, hvor det er tydeligt, at jeg har revet det forreste korsbånd over og beskadiget noget menisk. I juni begynder jeg til fysioterapi.
Tiden har hjulpet en del, men jeg kan stadig ikke sidde på knæ eller sidde på hug. Jeg er aktiv og atletisk, men er blevet noget mere forsigtig, da der ved måling ses, at jeg nu har større løshed i knæleddet.
Forsikringsselskabet blev kontaktet dagen efter skaden, så de har været med i forløbet. Lige nu venter jeg på en mengradsvurdering. Er der nogle af jer, der har erfaring med det? Kan jeg blive vurderet til at have ‘for lidt’ mén til en erstatning, når det er en korsbåndsskade?
God lørdag 
Anmeld
Citér