På vej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

764 visninger
7 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. marts 2021

Anonym trådstarter

Jeg kan mærke min menstruation er på vej, jeg er ikke i tvivl og har haft det sådan i 3-4 dage. Normalt når jeg kan mærke den, er det også fordi den kommer. Hvad søren gør jeg? Har konstant følelsen af, at NU kommer den, men ingenting. Jeg er træt af det der med hele tiden at skulle holde øje og tjekke efter. Hvorfor søren kommer den ikke?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2021

Anonym

Sådan har jeg også haft det i uge 4-5 i graviditeter hvis den ikke kommer i løbet af weekenden, så tag en test 

Anmeld Citér

27. marts 2021

Anonym

Kan du ikke bare tage et bind i, så du ikke behøver at kigge efter hele tiden?

Anmeld Citér

27. marts 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Jeg kan mærke min menstruation er på vej, jeg er ikke i tvivl og har haft det sådan i 3-4 dage. Normalt når jeg kan mærke den, er det også fordi den kommer. Hvad søren gør jeg? Har konstant følelsen af, at NU kommer den, men ingenting. Jeg er træt af det der med hele tiden at skulle holde øje og tjekke efter. Hvorfor søren kommer den ikke?

Hvornår forventer du menses?

Anmeld Citér

27. marts 2021

Anonym

Anonym skriver:

Først og fremmest så tag et bind i trusserne så du ikk skal gå og tjekke hele tiden og være bange for at du bløder i gennem. 

men har du overvejet om du kan være gravid? Har præcis samme følelse og har haft det i flere dage og har lige opdaget at jeg et gravid for et par dage siden. 

Anmeld Citér

27. marts 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Først og fremmest så tag et bind i trusserne så du ikk skal gå og tjekke hele tiden og være bange for at du bløder i gennem. 

men har du overvejet om du kan være gravid? Har præcis samme følelse og har haft det i flere dage og har lige opdaget at jeg et gravid for et par dage siden. 

Altså umiddelbart nej. Tager nogle piller, cirazette tror jeg de hedder, dem hvor man ikke holder pause og slet ikke får menstruation. Har ikke misset én eneste pille, har pletblødt lidt for et par dage siden, men kun så lidt, at mit udflåd fik den lyseste lyserøde tone på papiret. Burde egentlig ikke få menstruation, men jeg kan bare mærke på min krop at den er på vej; normalt kommer den kraftigt fra start, og jeg kan tydeligt huske hvordan det føltes når den var ved at komme, men har bare haft det sådan i nogle dage nu, og den er stadig ikke kommet.

Anmeld Citér

27. marts 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Altså umiddelbart nej. Tager nogle piller, cirazette tror jeg de hedder, dem hvor man ikke holder pause og slet ikke får menstruation. Har ikke misset én eneste pille, har pletblødt lidt for et par dage siden, men kun så lidt, at mit udflåd fik den lyseste lyserøde tone på papiret. Burde egentlig ikke få menstruation, men jeg kan bare mærke på min krop at den er på vej; normalt kommer den kraftigt fra start, og jeg kan tydeligt huske hvordan det føltes når den var ved at komme, men har bare haft det sådan i nogle dage nu, og den er stadig ikke kommet.

Er forresten lige over midt 20’erne, hvis det kan have nogen indflydelse 

Anmeld Citér

27. marts 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg ville nok tage en test for at være på den sikre side. 
kender flere der er blevet gravide på mini piller selvom de har taget dem alle som de skulle. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.