Terminsgruppe november 2021

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2021

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11
Vestjyden skriver:

Jeg har en facebook gruppe for termin november 2021, den er både hemmelig og privat så andre ikke kan se man er/bliver medlem �� hvis i ansøger ‘Louise Winther’ på facebook skal jeg nok invitere jer til gruppen, og det kan i selvfølgelig bare gøre når i har lyst til at være med �� 

Kan du måske gøre din venbeliste hemmelig, så man ikke kan se hvem "Louise winther" er venner med og dermed hvem der i virkeligheden er medlem af gruppen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2021

Vestjyden

Bubbi11 skriver:

Kan du måske gøre din venbeliste hemmelig, så man ikke kan se hvem "Louise winther" er venner med og dermed hvem der i virkeligheden er medlem af gruppen?

Det vidste jeg slet ikke at man kunne! Det gør jeg lige med det samme  og ellers kan i altid slette profilen som ven når i er kommet med i gruppen  men får lige styr på hemmelig venneliste med det samme! 

Anmeld Citér

15. april 2021

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11
Vestjyden skriver:

Det vidste jeg slet ikke at man kunne! Det gør jeg lige med det samme  og ellers kan i altid slette profilen som ven når i er kommet med i gruppen  men får lige styr på hemmelig venneliste med det samme! 

Det er så fint, jeg har ansøgt

Anmeld Citér

16. april 2021

PP93

Så din termin er også 4 november? Medmindre de rykker den til nf selvfølgelig

Jeps, det er den. Er dog sikker på den bliver rykket en dag eller to til nf, så det er jeg lidt spændt på

Og jeg er allerede med den gruppe  

Anmeld Citér

28. april 2021

Fmb

PP93 skriver:

Er der nogle af jer som har fået tid til NF?

Jeg har fået tid til nf den 6/5 ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.