Jeg har idag opdaget at jeg er gravid. Da jeg ikke helt kender min længde på cyklus men kun først dag på sidste mens kan jeg regne ud at jeg er et sted mellem 4 og 5 uger henne.
jeg er fuldstændig i chok. Mest af alt også fordi af ham jeg har været sammen med ikke tog det særlig pænt og fik det til at lyde som om at han ikke kunne være faderen da han ikke har lykkedes at gøre hans (eks) kærester gravide trods ihærdige forsøg gennem 30 år. Så at han så skal kunne gøre mig gravid på.1 mdr kan han ikke forstå. Jeg ved bare med sikkerhed at der ikke er andre muligheder da jeg ikke har været sammen med andre.
jeg er afklaret med at skulle have en abort. Jeg er ikke kærester med fyren her og han er tilbage med sin eks også. Plus jeg er slet ikke et sted i mit liv hvor et barn er velkommen. Det ville være synd for det for ikke at tale om det barn jeg allerede har.
men jeg er dybt ulykkelig over at han reagerer som han gør og at det overhovedet er slet på trods af prævention. 
Jeg ved ikke Hva jeg vil med det her indlæg. Nok bare have noget luft og komme af med tankerne.
jo også et råd om nogen har en mirakel kur mod kvalme indtil aborten kan foretages? 
Anmeld
Citér