Positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. marts 2021

Lise1980

Jeg håber, der er nogle, som kan hjælpe mig med at vurdere om de her tests er positive? Jeg ser en svag lyserød streg, men er i tvivl om jeg bilder mig det ind og det i virkeligheden er “skygge”-stregen? Det skal lige siges, at jeg først har testdag den 1.april, så det er MEGET tidligt at teste. På forhånd tak :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2021

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg kan også tydeligt se stregen og det er ikke en skyggestreg, så jeg vil mene den er positiv

Hvor langt ville du være henne hvis du er gravid?

Anmeld Citér

24. marts 2021

Lise1980

Jeg kan også tydeligt se stregen og det er ikke en skyggestreg, så jeg vil mene den er positiv

Hvor langt ville du være henne hvis du er gravid?

Åh det er jeg så glad for! Tusind tak for svar. Går og bliver lidt skør herhjemme :-). Vi er i fertilitetsbehandling, så blev insemineret i torsdags, første mensdag var 9.marts...så det er vel kun 2+2 (er ikk2 super skarp til de udregninger). Det var med et rigtig dårlig sædtal (100.000 sædceller oprenset, skal vist gerne være over 14 mio før det er en normal sædprøve), så havde egentlig skudt en hvid pil efter, at der ville være bid. Derfor droppede jeg også at tage Lutinus (stikpiller, som er ret irriterende), da jeg virkelig ikke troede på vi kunne blive gravide med så dårligt et sædtal. MEN i formiddags fik jeg sådan en gravid-følelse i kroppen og tog så testene og blev overrasket over de svage streger :-). Nu er der jo naturligvis stor sandsynlighed for at graviditeten går til grunde, men åh hvor kunne det være fedt, hvis den var der . Wehuu det blev lige en længere afhandling - vil ikke sige noget til min kæreste før jeg harvet mere tydeligt svar, men har vildt bruge for at dele. Ps fik ringet til klinikken og spurgt om jeg kunne gå i gang med Lutinus nu og det kunne jeg heldigvis sagtens.

Anmeld Citér

24. marts 2021

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv
Lise1980 skriver:

Jeg håber, der er nogle, som kan hjælpe mig med at vurdere om de her tests er positive? Jeg ser en svag lyserød streg, men er i tvivl om jeg bilder mig det ind og det i virkeligheden er “skygge”-stregen? Det skal lige siges, at jeg først har testdag den 1.april, så det er MEGET tidligt at teste. På forhånd tak :-)

Har du fået ovitrelle? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.