Jeg kan også tydeligt se stregen og det er ikke en skyggestreg, så jeg vil mene den er positiv 
Hvor langt ville du være henne hvis du er gravid?
Åh det er jeg så glad for! Tusind tak for svar. Går og bliver lidt skør herhjemme :-). Vi er i fertilitetsbehandling, så blev insemineret i torsdags, første mensdag var 9.marts...så det er vel kun 2+2 (er ikk2 super skarp til de udregninger). Det var med et rigtig dårlig sædtal (100.000 sædceller oprenset, skal vist gerne være over 14 mio før det er en normal sædprøve), så havde egentlig skudt en hvid pil efter, at der ville være bid. Derfor droppede jeg også at tage Lutinus (stikpiller, som er ret irriterende), da jeg virkelig ikke troede på vi kunne blive gravide med så dårligt et sædtal. MEN i formiddags fik jeg sådan en gravid-følelse i kroppen og tog så testene og blev overrasket over de svage streger :-). Nu er der jo naturligvis stor sandsynlighed for at graviditeten går til grunde, men åh hvor kunne det være fedt, hvis den var der
. Wehuu det blev lige en længere afhandling - vil ikke sige noget til min kæreste før jeg harvet mere tydeligt svar, men har vildt bruge for at dele. Ps fik ringet til klinikken og spurgt om jeg kunne gå i gang med Lutinus nu og det kunne jeg heldigvis sagtens.
Anmeld
Citér