Slankepiller - hvad er jeres erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
3 svar
4 synes godt om
22. marts

Arista

Profilbillede for Arista

Hej

Jeg vil gerne ned i vægt, og jeg er fuldt ud klar over betydningen af kosten og motion - det kommer desværre ikke af sig selv men for at speede processen lidt op, så har jeg overvejet fedtforbrændings piller i en periode - læste om det her  LINK SLETTET AF MODERATOR som jo udelukkende er baseret på naturlige stoffer så det kan vel ikke skade at prøve, men er der nogen som kan dele deres erfaringer med mig?
Kh A

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts

Abracadabra

Profilbillede for Abracadabra

Hej

Jeg vil gerne ned i vægt, og jeg er fuldt ud klar over betydningen af kosten og motion - det kommer desværre ikke af sig selv men for at speede processen lidt op, så har jeg overvejet fedtforbrændings piller i en periode - læste om det her som jo udelukkende er baseret på naturlige stoffer så det kan vel ikke skade at prøve, men er der nogen som kan dele deres erfaringer med mig?
Kh A

Jeg ville være utrolig forsigtig med den slags piller. Din læge kan udskrive medicin til dig, som har dokumenteret effekt. Men piller, der skal øge forbrændingen, indeholder formentlig stoffer, der øger puls og blodtryk, og man skal være forsigtig med den slags. Netop letigen var kendt for at hæmme appetit og øge forbrændingen og blev taget af markedet efter dødsfald. 

Anmeld Citér

22. marts

Mortilpiger

Profilbillede for Mortilpiger

Der er ikke nogen let vej til vægttab, desværre. Motion og ændret kost er vejen frem. 

Anmeld Citér

22. marts

CBbaby

Profilbillede for CBbaby

Husk lige at markere dit indlæg som ren reklame, når det er alt indlægget vil. Jeg tror, lige du glemte det!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.