Nf - hvornår blev i indkaldt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.918 visninger
10 svar
2 synes godt om
22. marts 2021

Anonym trådstarter

Heej piger

Jeg er lige nu 7+4 og har mit første lægebesøg når jeg er 10+1. Mit spørgsmål er ganske enkelt: hvornår fik i jeres indkaldelse til nf? Var det først efter lægebesøget? (i så fald vil det jo være med relativ kort varsel)

Knus

PS. Vi var til tidlig scanning i sidste uge hvor vi så skønt hjerteblink

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2021

Baby.mamma

Jeg var ved lægen 9+ og fik indkaldelsen 1-2 dage efter. Selve scanningen var 13+0

Anmeld Citér

22. marts 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Ja det var først efter det. De spørger om man vil takke ja til tilbuddet om nf. 
Tillykke

Anmeld Citér

22. marts 2021

Anonym trådstarter

Ja det var først efter det. De spørger om man vil takke ja til tilbuddet om nf. 
Tillykke

Okay, det er godt at vide - selvom ventetiden føles laaaaang når man bare gerne vil se det lille pus og tak

Anmeld Citér

22. marts 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Okay, det er godt at vide - selvom ventetiden føles laaaaang når man bare gerne vil se det lille pus og tak

Ja, ulidelig lang

Vil klart anbefale dig en tidlig scanning. Pengene er virkelig givet godt ud. 
I første graviditet fik vi en scanning omkring uge 10, anden gang omkring 8. Uge. Det er så rart at få bekræftet at der er noget og at det ikke er ren indbildning

Anmeld Citér

22. marts 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Heej piger

Jeg er lige nu 7+4 og har mit første lægebesøg når jeg er 10+1. Mit spørgsmål er ganske enkelt: hvornår fik i jeres indkaldelse til nf? Var det først efter lægebesøget? (i så fald vil det jo være med relativ kort varsel)

Knus

PS. Vi var til tidlig scanning i sidste uge hvor vi så skønt hjerteblink

Jeg var ved lægen 8+  Jeg skulle selv bestille tid til mår jeg var mellem 11-13 uger. Fik ingen indkaldelse

Anmeld Citér

23. marts 2021

PP93

Du får desværre først tiden efter første lægebesøg, da din læge spørger om du vil tage imod tilbuddet

Jeg går selv og venter på det - synes tiden er frygtelig lang! 

Anmeld Citér

23. marts 2021

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Ja, ulidelig lang

Vil klart anbefale dig en tidlig scanning. Pengene er virkelig givet godt ud. 
I første graviditet fik vi en scanning omkring uge 10, anden gang omkring 8. Uge. Det er så rart at få bekræftet at der er noget og at det ikke er ren indbildning

Vi var ved tidlig scanning i sidste uge hvor vi så hjerteblink så dejligt! Jeg kunne gøre det hver dag!

Anmeld Citér

23. marts 2021

Anonym trådstarter

PP93 skriver:

Du får desværre først tiden efter første lægebesøg, da din læge spørger om du vil tage imod tilbuddet

Jeg går selv og venter på det - synes tiden er frygtelig lang! 

Æv vil bare gerne have datoen så man ved hvornår og kan tælle ned allerede nu

Tillykke til dig

Anmeld Citér

23. marts 2021

PP93

Anonym skriver:

Æv vil bare gerne have datoen så man ved hvornår og kan tælle ned allerede nu

Tillykke til dig

Lige præcis. Vi står og muligvis skal i sommerhus den uge (uge 13), men noget familie som ikke har fået noget at vide endnu, så håber da vi når til scanningen inden Men vi har købt en tidlig scanning på fredag, så der glæder jeg mig til at se om der er liv eller ej

Tak, og tillykke til dig også

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.