Ny frisure!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
11 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. marts 2021

Anonym trådstarter

Hejsa!

Andre der snart trænger til at frisørene åbner?

Jeg selv skulle have været afsted i januar, så jeg trænger! Jeg har heldigvis ikke en korthårsfrisure som kræver regelmæssig vedligeholdelse, meeeen de sidste 10 cm. Af mit hår ligner og føles mest af alt som hø. Det er knækket og slidt. 
Jeg synes der skal ske noget nyt og overvejer faktisk en page med “gardin” pandehår. Lige nu har jeg hår til ned over skulderbladene og lige så langt pandehår men mit hår knækker når det bliver langt fordi det er så tyndt og derudover kan jeg ikke klare at have det løst fordi det er overalt og i alt. Derfor tænker jeg at prøve med en kort frisure Andre der kaster sig hovedkuls ud i noget nyt når frisørerne åbner?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2021

Anonym

Jeg skal klippes og farves lige så snart der åbnes. Har langt hår, og det er ikke blevet klippet siden i sommer. Høstak er ikke ordet!

Jeg glæder mig så meget. Jeg har ikke fået farvet hår i mere end 5 år, så der skal i den grad ske noget når de åbner

Anmeld Citér

21. marts 2021

B&J

Jeg havde faktisk en tid lige inden vi lukkede ned og ja jeg var kort håret og nu har jeg hår ned til ørne og bagpå ned til skulerne  jeg er totalt yndig glæder mig virkelig til at få klippet manken

Anmeld Citér

22. marts 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg skal klippes og farves lige så snart der åbnes. Har langt hår, og det er ikke blevet klippet siden i sommer. Høstak er ikke ordet!

Jeg glæder mig så meget. Jeg har ikke fået farvet hår i mere end 5 år, så der skal i den grad ske noget når de åbner

Uh det lyder spændende! Vi må håbe de snart åbner så vi kan få tæmmet lokkerne og der kan ske noget nyt

Anmeld Citér

22. marts 2021

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg havde faktisk en tid lige inden vi lukkede ned og ja jeg var kort håret og nu har jeg hår ned til ørne og bagpå ned til skulerne  jeg er totalt yndig glæder mig virkelig til at få klippet manken

Åh jeg føler med dig! Jeg kender flere der har korthårs frisure og det er altså bare ikke hverken praktisk eller voldsomt pænt når ikke det vedligeholdes

Anmeld Citér

22. marts 2021

JC2014

Profilbillede for JC2014
Anonym skriver:

Åh jeg føler med dig! Jeg kender flere der har korthårs frisure og det er altså bare ikke hverken praktisk eller voldsomt pænt når ikke det vedligeholdes

Mine to drenge ligner efterhånden the beatles fra deres unge dage, hehe. Det er kun deres pandehår jeg har turdet klippe i selv, så det er ved at være godt langt i siderne. Vi glæder os til at støtte vores frisør igen, når hun får lov til at åbne.

Anmeld Citér

22. marts 2021

B&J

Anonym skriver:

Nemlig og min søn på 11 giver mig ret han elsker at komme til frisør og en maskine er totalt no go 

Anmeld Citér

22. marts 2021

Babilooo

Mit råd er at booke online allerede nu!

Jeg har allerede tider til alle i familien efter påske.

Anmeld Citér

22. marts 2021

IenFart

Profilbillede for IenFart

Få dage inden lockdown for et år siden købte jeg en rigtig god hårtrimmer, da det meget lå i luften at der var noget nedlukning på vej.

Til al held har det vist sig, at min kone er ret skrap med den, så det har været den bedste investering nogensinde.

Anmeld Citér

22. marts 2021

L-Lotte

Jeg er korthåret - eller var. Jeg er rigtig udfordret og har måttet finde datterens aflagte hårklemmer og er nu gået over til hårbånd for at kunne se ud af øjnene. Jeg er rigtig glad for at jeg arbejdet hjemmefra.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.