Off topic - støvsuger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
7 svar
2 synes godt om
21. marts 2021

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87

Hej derude 

Vores støvsuger er gået død efter mange års følgeskab. Den model vi har haft er udgået. Den var med poser og egentlig vil vi gerne undgå at den nye er med poser.

Har I nogle gode forslag til en god og effektiv støvsuger? Vores støvsuger bliver brugt ca. 3 gange om ugen. 

Synes markedet er stort og jeg har gennemlæst tests m.m. Jeg vil gerne have en med god sugeevne. 

På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Vi er super glade for vores Robert (robotstøvsuger).

Anmeld Citér

21. marts 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vi har i mange år haft en industristøvsuger fra Nilfisk. Dens sugeevne har aftaget efter mange års brug. 
Vi har en roomba iRobot, den er vi rigtig glade for. Desværre skal vi rydde alt væk inden den skal køre i fx stuen. Det tager den lang tid at komme omkring alle stolebenene, derfor sætter vi dem op på bordet. I køkkenet kan den ikke komme til soklen grundet skabene er for lave(gammelt køkken). den kører ofte bare i gangen og soveværelset, og så støvsuger vi selv i de andre værelser da det er hurtigere. 
Vi købte til jul en dyson v11, tror jeg nok den hedder. Den er fantastisk! Både den og robotten har en super sugeevne! 
Så afhængig af hvad dit behov er, kan jeg anbefale dig en af dem, eller begge. 
Dyson’en er også god til håndstøvsuger, fx sofaen, lister, i skabe, bilen osv. 

Anmeld Citér

22. marts 2021

Babyklar87

Tak for jeres svar! 

Robotstøvsuger vil ikke passe ind i vores hjem og til vores behov, så jeg er på udkig efter en almindelig støvsuger. 

Jeg er nok mest fokuseret på at den har en god sugeevne. Kender I ikke de der støvsugere hvor man hele tiden skal løfte mundstykket fra gulvet og sætte ned igen?Det vil jeg gerne undgå. Jeg kunne fint støvsuge uden at skulle løfte, med vores gamle. 

Men jeg har ikke forstand på det og synes ikke hjælpen var så stor der hvor vi var ude at kigge, de fokuserede meget på designet. Men jeg er sådan set ligeglad med farve og skønhed, bare den gør arbejdet ordentligt

Anmeld Citér

22. marts 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Babyklar87 skriver:

Tak for jeres svar! 

Robotstøvsuger vil ikke passe ind i vores hjem og til vores behov, så jeg er på udkig efter en almindelig støvsuger. 

Jeg er nok mest fokuseret på at den har en god sugeevne. Kender I ikke de der støvsugere hvor man hele tiden skal løfte mundstykket fra gulvet og sætte ned igen?Det vil jeg gerne undgå. Jeg kunne fint støvsuge uden at skulle løfte, med vores gamle. 

Men jeg har ikke forstand på det og synes ikke hjælpen var så stor der hvor vi var ude at kigge, de fokuserede meget på designet. Men jeg er sådan set ligeglad med farve og skønhed, bare den gør arbejdet ordentligt

Nej det kan jeg godt se. Vil anbefale dig at prøve den nye fra dyson. Du kan indstille sugeevnen. Jeg synes den er genial. Har lige støvsuget køkkenet. Hver gang jeg bager ligger der et fint lag af mel over alt.. det fjerner den både på køkkenbordet, hylden, gulvet og listerne. Den har forskellige mundstykker. 

Anmeld Citér

22. marts 2021

Babilooo

Vibhar netop købt en Miele uden pose. Fantastisk!

Anmeld Citér

23. marts 2021

Babyklar87

Tjullehej skriver:

Vibhar netop købt en Miele uden pose. Fantastisk!

Ja vi taler også om en poseløs. Vi har engang haft en dyson uden pose

Anmeld Citér

23. marts 2021

Babilooo

Babyklar87 skriver:

Ja vi taler også om en poseløs. Vi har engang haft en dyson uden pose

Dyson mister sugeevne. Vi har haft to.

Mieles koster ca 2600kr og er fantastisk. Alle pengene værd.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.