Babybakker men gravid anden gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.038 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. marts 2021

Anonym trådstarter

Er der nogle som der ved, hvilke babypakker man kan anskaffe sig når det er baby nr. 2 man venter? Eller kan man ikke det, nu hvor man hentede pakkerne til baby nr. 1?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Umiddelbart tror jeg at den eneste der ikke er pr graviditet er den fra babysam, men vi fik af vide at vi sagtens kunne få en hvis vi ville. 
der har været en del andre pakker end for 6/7 år siden. Jeg fik denne gang fra Rema, Lidl, Name it, Ønskebørn. grundet nedlukning havde skoringen ikke nogle på det tidspunkt. Sidst fik jeg også fra Matas, men de har ikke babypakker mere. 
Den jeg har været mest glad for er fra Name it, det var et fint sæt tøj, body og bukser i støvet Rosa/lidt lilla nuance(så dårlig til at beskrive farver..). Men det var så fint og i god kvalitet. Vi brugte det rigtig meget. 

Anmeld Citér

19. marts 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Tror da, at du kan bestille alle bortset fra Libero velkomstgave.. Jeg kan i hvert fald ikke se, at der er andre.

Anmeld Citér

19. marts 2021

Anonym

Jeg har fire børn og har henter babypakker til dem alle sammen - også fra libero. 

Anmeld Citér

19. marts 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg har 2 børn og begge gangene kunne jeg hente babypakker allle de steder hvor man kan hente babypakker. Også fra libero 

Anmeld Citér

22. marts 2021

Anonym trådstarter

Fedt! Tusind tak for svar alle sammen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.