Farmor bliver 50 år i morgen så hun holde 50 års fødselsdag i går. vi hvade Nicklas med da jeg jo stadig ammer og han vil ikke tage flasken. jeg nåde lige at amme hende alle gæsterne begynde at komme, og så vi hvade spist forret lagt vi ham i sin barnvogn og ude i et rum hvor der var lidt køligt men stadig ikke vild meget ro da han sagten kunne hører at vi snakkede. min mands bror og han kærestes band skulle spille efter vi hvae spist og de spillede rigtig hørt så jeg forventede jo at han nok ville vågne men nej nej og kl blev osse 22 hvor han plejer at bive ammet til nat, men han vågnede ikke og kl blev så 24 og jeg begyndt at gøre en flaske klar i håb om at han ville tage den da han jo nok ikke ville kunne koncentere sig med alt den alarm der var, men nej der vågnede ham heller ikke. da kl er 02.30 efter ny tid begynder jeg at pakke vores ting sammen og først da jeg næsten har fået givet ham hans fleecdragt på vågner han(ikke rigtig vågen) vi kommer hjem ca 10 min efter jeg ammer og han sover med det samme igen til kl 05.30 hvor jeg ammer og han sover igen frem til kl 08.30 ja og så sover han da lige igen til kl 09.00 v står så op kl 09.30 efter vi bare har ligget og hygge puttet i vores seng. vi tager ud og at hjælp med at ryde op efter festen kl 11 og nicklas bliver alt i sin barnvogn da han er ved at være godt træt igen. så sover han da lige en time til. kl 12 kører vi hjem igen og han får grød og bliver puttet 12.40 da han bare er træt og vil ikke noget som helst han vågner lige kort kl 14 får at spise og så sover han igen, hvor vi så er gået op i byen hvor han kun lige kort er vågen. kl 17 kommer han ind efter en lang lang eftermiddages lur og kl 18 er han bare så træt igen så han bliver puttet til nat.
min lille dreng har da vist lige været træt i weekenden. kan næsten ikke huske hvornår han sidst har sovet så meget han plejer at tage 3 x ½ time i løbet af dagen.
han virker ikke sløj eller noget bare træt.
nå men det blev lige lidt længere end troet, er bare så stolt af han klare dagen i går så flot og bare sov fra alt, hvade ellers allierede mig med min lille søster, så han kunne være kommet hjem i egen seng når jeg hvade ammet go´nat
Anmeld