G test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2021

PP93

Første graviditet 4+0 

Denne graviditet 3+4. Testede allerede positivt 3+3 men det var kun mig der kunne se den meget meget svage streg ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Brugte du så tidlig test eller normal test?

Da jeg testede positivt 3+1 var det en almindelig test fra Rema. 
Jeg har aldrig haft held med dem til tidlig test. Har prøvet dem nogle gange, både i første graviditet og så også ved en bio. Begge gange har de almindelige givet mig et tydeligere resultat eller samme. 
Jeg tror mit bedste råd vil være at holde dig til en slags test, og så prøv evt aften i stedet for morgen. 
Jeg testede positivt 3+1 aften, negativt 3+2 morgen, positivt aften. Først 3+3 morgen var den positiv. Efter egen beregning var jeg der 4+1. 
Ja jeg var nok en smule ivrig, men vi havde kæmpet over et år inden den var positiv for at det endte i en bio og at vi så kæmpede i 13 mdr igen før jeg stod der. 

Anmeld Citér

19. marts 2021

Anonym

Jeg testede ca 6 dage før, dog negativ. Og det var med tidlig test, dog har jeg ikke fået menses endnu fik taget en blodprøve igår, får svar idag.

6 dage før kunne man INTET se på testen, og på 5. dag før var der en streg, som mange nok ikke ville have spottet. 4 dage før kunne man med nød og næppe tage billede af stregen som andre med god vilje kunne se. Så, så tidligt er det meget uforudsigeligt, om man lige står med en pos-test på den ene eller anden dag, vi kan også være på forskellige cyklusdage, og så har det meget at sige. Bevar troen, der er håb endnu. 

Skriv endelig gerne, hvad prøven sagde. Jeg krydser det hele for positivt svar

Anmeld Citér

19. marts 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Jeg testede ca 6 dage før, dog negativ. Og det var med tidlig test, dog har jeg ikke fået menses endnu fik taget en blodprøve igår, får svar idag.

Har Du fået svar?

Anmeld Citér

20. marts 2021

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Har Du fået svar?

Ja desværre ingen baby

Anmeld Citér

21. marts 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Ja desværre ingen baby

Øv øv det er træls. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.